Alla inlägg den 5 december 2007

Av Linn - 5 december 2007 21:51

Du är den ända jag har kvar  , antigen är det jag som övergett alla eller är det dom som övergett mig.  Jag menar förut var det några flera man kunde träffa lite då och då och prata och sådör , Men dom hälsar man inte ens på längre, eller jo idag i skolan va jag med Hanna en hel timma  men det värkade som hon endast tyckte jag var jobbig.


Sofia är den jag har kvar , och jag menar inte att det är synd om mig eller så , men det är ju det att mina dagar endast går ut på att gå till skolan gå hem vänta på att sofia ska komma hem träffa henne 1 timma och sen sittta här , det börjar bli lite långtråkigt , och då saknar man alla dom som man på nått sätt inte längre har.


Men det är int så att jag menar något elakt mot Sofia , för det gör jag verkligen inte för hon är min bästa vän och det kommer hon alltid att vara jag älskar henne.


Men jag önskar jag hade någon mer jag kunde träffa om dagarna kanske eller nått i den stilen

Av Linn - 5 december 2007 17:36

Idag öppnade netto i finspång fan jag var där med mamma kvart över åtta redan då en kvart efter att det hade öppnat var affären full med folk och det var en lång jävla kö utanför , helt sjukt det är ju fan som ullared , :O haha .


Men ja Netto är säkert en trevlig affär , känns lite onödigt vi har ju lidl ? Och nu kommer det en affär som är nästan precis lika dan :P

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards