Alla inlägg den 24 december 2007

Av Linn - 24 december 2007 19:01

idag är det julafton och min vän sofia fransson fick då av mig denna "vackra" dilldo och sen fick hon även mint godisar som var formade som snoppar , =)

Jag fick en karaokey skiva som jag redan hunigt sjunga in.

sen av mamma fick jag min efter traktade camera inte den jag ville ha utan en bättre så jag är mkt nöjd, sen fick jag en massa annat med ;::P

Av Linn - 24 december 2007 11:06

Idag är det den 24 december och Julafton =)

Spännande pirr i magen och väntan det är det som julafton vill.

Och att man ska umgås och mysa.

Och nu börjar jag bli lite små nojig.
Tänk på alla dom som inte har någon att fira jul med,

som sitter där ute och fryser och inte får någon mat eller några presenter.
Som kanske istället får nöja sig med en öl för 13 kronor.

Dom tycker jag synd om, det är sånna människor man tänker på ibland en stund när man ändå bara ska vänta.

Här sitter man i ett varmt hus med god mat i kylen och massa julklappar under julgranen och massa tomtar och julmusik i husen.

Jag lider iaf med dom =)




God jul säger jag nu iaf , det ska iaf jag ha =)

Av Linn - 24 december 2007 11:01

Gissa vad jag gör :O jag är helt överlycklig

jag sitter och pratar med min söta vän Tobias, <3

Jag har saknat honom väldigt mkt och nu är han ätnligen hemma.

Fan hoppas bara att man får träffa honom innan han åker.

Men det får man verkligen hoppas på att man får , =)


min sötaste bästaste gulligaste underbaraste lilla gullunge Tobias =) Om han bara viste hur mkt jag älskar honom <3 =)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards