Alla inlägg den 23 december 2007

Av Linn - 23 december 2007 17:58

I morron är det den 24 december och med det menas att det är julafton , men inte fan har jag några julkänslor.

Är det så att för varje år äldre man blir så blir julen mindre och mindre.

När man var liten var julen så stor något man längtade till så man kunde dö.

Man var nervös för vad man skulle få och gick och tittade på sina julklappar ett 1000 tals gånger innan man äntligen skulle få öppna dom.

Man tyckte att varje minut innan den stora dagen (julafton) känndes som en evighet. Man ville bara sova bort varje seckund varje minut varje timma fram till klockan 3 så kalle anka äntligen börjar för när det börjar vet man att det bara är en timma kvar tills man äntligen får öppna alla paketen som ligger under den stora fina granen som man pyntade någon dag innan.



Nu är det 1 dag kvar till julafton eller inte ens det. Och jag har inga julkänslor. Jag har faktiskt försökt , lyssna på jul musik och kollat på julkalendern och allt sånt där. Men ändå känns det inte så specielt mkt. klart att man undrar vad det är som är i ens paket men man är ju inte lika nervös och pirrig i magen. Och när man väl fått alla sina paket och sett vad det är i dom så är ju typ julen slut eller ?

Men nu ska jag inte deppa ner julen , julen är faktiskt rolig. Men den va roligare när man var liten :D





God jul !

Av Linn - 23 december 2007 17:15

I morron är det julafton ,

Jag & sofia har nu sett alla avsnitt av julkalendern så vi är uppladdade

för julafton nu. jag vill ha mina presenter NU NU NU  ! haha :D


undra om jag får kameran hoppas hoppas hoppas :O

Av Linn - 23 december 2007 17:15

Horsehead: Äru Svart Eller? © säger:

sluta logga in o ut

|| LINN || Hur cool är jag 1-10 ? min kusin säger 11 säger:

hahah jaja

|| LINN || Hur cool är jag 1-10 ? min kusin säger 11 säger:

ska du sgäa som logga in o ut massa nyss

Horsehead: Äru Svart Eller? © säger:

Ja

Horsehead: Äru Svart Eller? © säger:

jag blocka dig och blocka upp dig för att jag blev arg

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards