Alla inlägg den 6 december 2007

Av Linn - 6 december 2007 21:17

Det är inte så att jag har något imot min klass men jag tycker inte om den heller. Jag känner ingen i min klass så jag kan inte säga så mkt om den faktiskt ,

Men jag har redan sagt för mkt som ex. att jag hatar den , och det får jag be om ursäkt för , det är väl inte riktigt rätt ord, jag menar väl mer att jag hatar mig själv för jag inte lärt känna den klassen jag TROLIGEN ska gå med i 3 år. Och jag hatar inte någon i min klass men det finns väl kanske vissa man tycker mindre om men så känner väl dom flesta?


Nu börjar jag bli trött på att skriva i den här bloggen just för tillfället ,

feg

Av Linn - 6 december 2007 21:03

Jag är så jävla otoligt feg, jag vågar inte prata med folk , jag vågar inte hälsa på folk , det ända jag kan göra det är att skriva med folk , jag skulle vilja vara lite mera framåt men jag vågar inte det. är så jävla rädd för att bli sårad eller utskrattad.


om jag fick bestämma själv så skulle jag vara den som vågade gå fram och prata med folk , men nu är jag inte det , och jag tycker själv att det är väldigt jobbigt.

Av Linn - 6 december 2007 20:59

eftersom väldigt många tar åt sig av allt jag skriver i min blogg så det jag skrev om min klass mena inte jag. Var arg och så när jag skrev den ,

så behöver ingen ta åt sig , jag ber om ursäkt för det.





Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards