Alla inlägg den 3 december 2007

Av Linn - 3 december 2007 22:38

Åhh kan du inte förstå att jag inte vill ha nått mer med dig att göra , jag trodde jag var tydlig nog med det igår men det kanske jag inte var. Det vill jag iaf inte ha , du får mig att vilja spy när du skriver till mig, bara tanken på att känna dina läppar mot mina får mig att vilja spy och gråta , du är en vidrig person. Det är inte konstigt att du är som du är man ska väl utnyttja sin utsida till max va? Åhh att du inte förstår hur många du sårar, att du inte förstår att alla kommer att få reda på att du är den du är.

en riktig jävla player.

HAT HAT HAT det är vad jag känner just nu


men inerst inne vet jag vad jag vill men samtidigt hatar jag dig, !

Av Linn - 3 december 2007 22:17

Det sägs att Finspång är dom som lägger mest pengar på skolmat, men det kan jag inte förstå , för våran mat smakar skit :O Och det är fisk varje jävla vecka, jag tycker att dom iaf kunde vara så trevliga att variera sig lite det räcker faktiskt inte med att döpa om fisken till ett annat namn ! Vi känner ju ändå skilnad ocha alla vet att det ALLTID är samma jävla äckliga fisk.

Av Linn - 3 december 2007 22:14

Alla pratar om den dära killen / tjejen som är den "rätta". Men om man aldrig hittar den "rätta" då , Ska man förbli ensam då ?


Jag vet inte om jag tror så himla mkt på kärlek men jag tror på sorg och svek. Man kan bli intresearad av någon men det är inte samma sak som att vara "kär" men sen kommer dom dära sidorna upp dom som gör att man bara vill pussa honom mm . Och jag tror inte att det är kärlek utan lust.

Sen tillslut är det alltid någon som blir sårad, Så varför ska man då ha kärlek om man ändå bara blir sårad av den ?



jag tror iaf inte att den "rätta" finns för mig men kanske för alla andra

Av Linn - 3 december 2007 17:22

Jag har tänkt väldigt mkt på lögner idag , det är något som alla använder sig av någongång i någonform , det behöver inte vara en stor lögn men det är ändå en lögn , och ibland kanske det behövs en lögn för att skydda någon eller för att man själv ska må lite bättre. Lögner behöver inte alltid vara något dåligt men oftast blir man väldigt arg och sårad av en lögn. Men man kanske borde ta reda på varför en människa ljög istället för att blir arg direkt.  


Människor dömmer folk så frort.

Av Linn - 3 december 2007 15:10

Mina tankar har haft krig idag , ändel av dom säger att för fan kvinna lägg ner du är inte kär i honom han är ett äckligt svin som bara playar runt.

den andra delen av min hjärna säger men Linn du kan inte neka dina kännslor för dig själv , för att komma över någon måste man först kunna erkäna för sig själv hur mkt en person betyder. jag vet ju att båda tankarna är rätt på sitt sätt , för han är en äcklig liten player men en söt sån som jag måste erkäna att jag tycker om för att kunna glömma honom , och ja jag har erkänt för mig själv att jag tycker om honom  , men varför kan man inte bara sluta tycka om honom så fort man erkänt det ? :O

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards