Alla inlägg den 4 december 2007

Av Linn - 4 december 2007 19:13

Faan vad tråkigt jag har , :O Ingenting är precis rätt ord för vad jag har gjort idag , i skolan och sett på tv och suttit här det är allt jag har gjort, Låter det kul eller ? haha ^^ Och det är nog det ända jag kommer att göra idag med.




Just nu hatar jag nästan alla människor , det är nog bara en tillfälig period får vi hoppas hehe =)

Av Linn - 4 december 2007 14:37

glömde säga det viktigaste och roligaste som hänt idag jag fick godkänt på mitt arbetssätt och lärande prov , det kändes ganska bra faktiskt , =)


jag trodde ju att jag skulle behöva göra om det men det var ju skönt att man slapp det iaf , nått att glädja sig åt ,


nästa vecka har jag 2 matte prov JIPPIE !


nästa vecka är det lusia å , Då ska jag vara ledig ett tag först för att se på min lille brors lusiatåg , han ska faktiskt hålla tal och allt , och sen för att jag ska till tandläkaren med mamma , och se om jag hittar lite mera julklappar med mamma , TROR jag vi får väl se om någon av oss orkar med sån skit igen lixom.


Av Linn - 4 december 2007 14:36

jag såg på jul kalendern i morse.


20 dagar kvar till julafton och exat en månad kvar tills jag fyller 17, =)





Av Linn - 4 december 2007 14:15

Vilken jävla dag , men jag tänker inte rabbla upp allt som hänt idag , men en sak räcker det nog med att säga det här är verkligen min ORUTRS DAG ! fan :O Dett är ju inte direkt så att man känner för att gå till skolan i morron heller , om inte carro kommer, vill fan inte gå omkring där helt jävla mobbad.



kan alla äckliga fula sviniga cp barn försvinna ur mitt liv som ex min äckliga klass SPBF1e på bergska skolan i Finspång :O ÄCKEL SIVN !!




Nej nu ska jag ta mig en kopp te och gå ut och röka , har inge bättre för mig lixom.



ps. Linn har damp.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards