Alla inlägg under januari 2008

Av Linn - 19 januari 2008 23:34

Idag kom miin pappas kusin Ylva hit har aldrig träffat henne och min pappa har sjävl inte träffat henne på minst 18 år :O

Och när hon kom hit verkade hon full redan då.

Sen bad hon om mer och mer och mer vin.

Det tog lixom aldrig slut mer mer mer typ :P

Sen somnade hon tillslut på våran soffa, SKÖNT tyckte dock jag !

haha :D

Av Linn - 18 januari 2008 14:01

Ursch vad tråkigt jag har det är helt sjukt. Plus att jag har ont med, men det är en annan femma.

Så nu ha jag beslutat mig för att ta en dusch och sedan lägga mig i sängen och titta på sex and the city. Jag vet inte hur många gånger jag har sett alla avsnitt nu faktiskt. Men dom är ju lika bra varje gång så det går ju inte att sluta titta på dom. Det är ju ett program som man bara måste titta på helt sjukt bra verkligen.

Jag riktigt längtar varje dag tills det blir kväll. för då brukar jag sätta på ett avsnitt av sex and the city innan jag ska sova. Man somnar mkt lättare om man har sätt på något riktigt sjukt bra innan =)


så jag ger sex and the city en 10 poängare av 10 möjliga :D haha

Av Linn - 18 januari 2008 13:55

Nu ligger jag i sängen har ganska nydligen vaknat. Är lite halv sjuk och jävligt trött. Så idag får man tycka synd om mig om man vill lixom.


Idag när jag var inne i min blogg och titta om jag hade haft några besökare i min blogg så ser jag siffrorna


Besökare idag: 15Besökare igår: 28Den här månaden: 295Förra månaden: 382


Då blir det som en liten chok. Man undrar verkligen vilka det är som läser min blogg. Spänande... Det är något som vore kul att veta faktiskt.

Av Linn - 17 januari 2008 22:24

Man faller för utsidan men det är insidan som får än att stanna.

Av Linn - 17 januari 2008 21:35

jag kom på det att jag ska inte alls sluta blogga, det är faktiskt rätt kul.

Plus att man får ut en himla massa kännslor på det sättet.


så Hej igen eller vad man ska säga ! =)


ps. jag är sjuk så det är synd om mig. ! :D

Av Linn - 16 januari 2008 19:19

Ja nu börjar jag bli trött på att skriva blogg , det är alltid samma sak . antigen berättar man om hur kul man har  /haft eller hur synd det är om än. vem bryr sig ientligen !! så nu är det dax för mig att sluta blogga. bättre att ha det inom sig istället för att  visa alla hur man har haft det har det oavsätt om man har kul eller tråkigt glad eller ledsen eller arg eller besviken.


Ha ett bra liv. Hej då ! =)

Av Linn - 16 januari 2008 18:37

Jag har ju en massa sår mellan mina bröst, och jag var ju hos läkaren och fick en salva mot dom och alla sår är nog borta så nu är det stora jävla sår,  elle vaddå sår det är faktiskt inte ens sår det är köttsår som sofia brukar säga. Som blöder hela tiden och det är helt rött och inget skin över.

Jag kan knappt röra mig , såå om jag inte blir bättre innan i morron så kan jag inte gå till skolan eftersom jag knappt kan röra mig.

Så nu är det synd om lilla Linn som då är mig själv.

AJ säger jag bara , lid med mig TACK !!

Av Linn - 16 januari 2008 16:20

Nu har jag äntligen fått min tatuering och vet du vad ? det gjorde fan inte s ont att ta den :O så jag är ganska glad att jag lever.


Och nu är jag äntligen hemma hos pappa igen och det inne bär att jag kan sitta vid min dator hur mkt jag vill och va inne på internett så just nu är jag faktiskt ganska lycklig.


Undra vad man ska göra i helgen ? förlag ?!?


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards