Alla inlägg under mars 2008

Av Linn - 18 mars 2008 08:18

tack sofia för att du hjälpte mig igår och kom hit och prata med mig , jag vet inte vad jag hade gjort annars, jag klarar inte av att vara ensam då kan jag bara inte hantera mig själv. jag blir som en tredjeperson.



Men även det här kommer väl att gå över med tiden även om det kommer att ta sin tid att förstå och komma över det.


nu ska jag till skolan hej

Av Linn - 17 mars 2008 21:39

Igår hade jag värsta paniken satt och skaka för att jag grät så himla mkt. jag var som ett litet barn , som skrek och grät tills mamma och pappa kom in och trösta än och fans där tills man somna.

Jag gick in till min pappa & max igår för jag kunde inte sova själv. men dom sov så djupt och jag ville inte väka dom. Så jag låg i mitt rum och dämade tårarna med kudden.


Idag har jag mått bättre , har varit precis som alla andra dagar i skolan glad och spralig pratar om allt, kommer hem lite små tjurig sen träffa jag sofia ett tag då var allt bra , med henne blir jag hel.


Men nu nu när jag är ensam börjar tårarna rinna och alla tankar på om hur misslyckad osv jag är bara kommer som ett stort moln över mig , jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt.

Jag orkar bara inte med detta längre.


nu ska jag iaf gå och lägga mig , god natt.

Av Linn - 17 mars 2008 07:45

jag somna efter väldigt många om och men efter väldigt många tårar så somnade jag till slut.

men det värsta är att när man väl tittar ut genom fönstret på morgonen så öser det ner snö :O


nu är jag väldigt ledsen hatar äckel snöö :O

Av Linn - 16 mars 2008 23:46

jag kan inte sova , det är som vanligt ett helvete att somna på söndagar. sover för länge på dagen och för mkt tankar i huvet för att ens kunna somna.


Jag vet inte vad det är för fel på mig , 

jag tjuter över mamma och pappa

jag tjuter över sofia

jag tjuter över att jag saknar min syster

jag tjuter över att jag vill se min mormor.


säg någonting jag inte tjuter över denna kväll.

Jag sitter och säger till mig själv "SLUTA TJUT FÖR I HELVETE"

men det hjälper inte , jag vet inte vad jag ska göra.



kanske är jag väl bara övertrött eller något. vi får väl hoppas på det 

annars kommer väl snart psyk och hämtar mig för att dom tror att jag är

chitsofren eller nått annat. det är fan fel på mig. varför är jag inte som alla andra ?


Jag vill att ALLTING precis ALLTING med precis allt och alla ska vara precis som förut. jag vill bara att allting ska vara bra.

varje dag går man omkring och ler och skrattar och är glad....åt vaddå?

ientligen vill man ju bara lägga sig ner på marken och gråta och skrika precis som man gör varje ensam liten stund , som när man duchar som när man ska sova. Det är då allting är som värst. det är då man bara vill försvinna från jordens yta och ja bara försvinna.


jag behöver ju seriöst hjälp jag är ju för fan sjuk. jag är inte normal... Detta kan inte vara normalt. Eller är det dä ?

vad är normalt och vad är inte normalt ?

man kan fan knappt skilja på rätt och fel längre.

RÄDDA MIG ! HJÄLP MIG !  

Av Linn - 16 mars 2008 21:57

Det blir aldrig som man har tänkt sig, inte ska vi till mormor nu i påsk som det var bestämt, men men har bara inte träffat henne på 2 år men annars är det väl bra. Och nu får jag vänta ännu en månad.


Man tror att vissa saker varar förevigt,

men nu under den senaste tiden har det verkligen visat sig att ingenting vara förevigt ingenting blir som man trott att det ska bli. Om det är bra eller dåligt det är sånt man bestämer helt själv. Men jag vill inte ha några föräldringar just nu, har redan en massa förändringar att vänja mig vid , så nu vill jag inte ha mer just nu , vi kan väl vänta lite ?


I morgon är det skola då , ska faktiskt bli ganska kul att leka med Linda och Alex ett tag. Sen ska jag hem och titta på mord komitionen och andra avenyn det är min dag det. Tycker att den låter ganska trevlig faktiskt.



Men nu ska jag gå och lägga mig och titta på sex and the city och sen ska jag sova :D Måste vara utvilad när man har prov i morgon och grejer spänande får la se hur det går , har inte direkt pluggat mkt under helgen men det går som det går som jag brukar säga,


Hej då ! =)


Av Linn - 16 mars 2008 14:22

Man kan inte säga något annat än att jag är helt jävla kär i sex and the city.

Jag och Sofia ska se den filmen på bio det har jag bestämt och om jag så ska bjuda henna för att hon ska gå med mig så gör jag det. jag SKA se den :O  Och hon har sagt att hon ska gå med mig på den filmen så här har jag ett bevis på att Sofia Fransson ska gå med mig på den underbara filmen. På premiären ska vi se den å. Bäst man beställer biljetter snart säkert innan dom tar slut för vem vill inte se den filmen? 

jag vill bara ha mer mer mer sex and the city.



ikväll ska jag se på sex and the city, jag ska somna till detta underbara program.

jag ska aldrig sluta se på det, det är ju för jävla bra alltså.

Nu är det ett tag sen jag såg på det. Så det kommer bli en helt underbar kväll med film :D Jag längtar .......


Nej nu ska jag se trailern en sista gång sen ska jag gå till Sofia ,


Puss & hej




Av Linn - 16 mars 2008 14:05

Jag är helt såld helt jävla såld i sex and the city.

jag kan inte vänta tills den kommer ut ,

har kollat på trailern för filmen 3 ggr bara idag,

jag LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR tills den kommer ut.

Jag vill se den nu nu nu.



jag är kär 




http://www.sexandthecitymovie.com/

Av Linn - 14 mars 2008 17:52

idag är jag på jätte bra humör har vart det NÄSTAN hela dagen ! Det kanske inte märks så mkt men det lixom är pirrigt i hela magen och man vill bara sjunga och dansa , har inte lust att göra något jobbigt eller så jag vill bara njuta av mitt glada humör.


Sofia har lyckats övertyga mig om att jag ska följa med till rockan , vi får väl se hur det blir. =)


men i morron är det även melodfestivalen :D JIPPIE jag har längtat som en galning :D haha.



sen måste jag även hinna med att plugga med ,  FAN vad tråkigt ! jag orkar inte ! men men :P




snart är det påsk så jag passar på att säga Glas påsk om jag skulle glömma det senare , men det tror jag väl inte.


GLAD PÅSK ! =)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards