Alla inlägg under mars 2008

Av Linn - 7 mars 2008 09:26

Åhh idag är det äntligen fredag och det innebär att nu är det helg :D

Jag längtar tills klockan är 3 och jag kan gå ut till pappa och åka hem och bara ta det lungt, Se på mordkomisionen tills jag ska gå ner och möta jens och sen vet jag inte vad vi ska göra men nått blire nog :P

men jag hoppas det blir mkt mkt mkt sova :O



nej nu är det väl bäst man slutar skriva så man hinner till skolan med :P



ha en bra dag =)

Av Linn - 6 mars 2008 18:21

Haha ja ja vi säger väl så syrran ;)


Jo det kanske är så att man är stark att våga be om hjälp men det är det att jag tycker bara det känns så fel att gå till någon att prata, man känner lixom folk behöver detta mer än jag. Det är barn som sitter hemma och blir misshandlade och trakaserade av sina föräldrar och här sitter jag och gnäller om att mina föräldrar har skiljt sig.

Och nej det är inte på grund av att han sa så till mig, för hade det varit för några månader sen hade jag inte ens brytt mig på det här sättet som jag gjorde denna gång. Allting handlar om mamma & pappa och att jag inte vet vem jag är just nu.
Och att minsta lilla som händer så känner jag att jag bara vill lägga mig ner på marken och dö.


Nej sommaren kanske inte löser några problem , men dom är som sagt inte lika starka på sommaren... man har så mkt annat på sommaren. Ja det är klart att det vore skönt att ha löst ut vissa problem, men jag måste bara våga be om hjälp först.



Nej nu ska jag vara duktig och gå ut och gå med sofia igen. Jag har sån jävla träningsvärk sen i tisdags men det bästa är att träna bort träningsvärken. Inte för jag vet hur det ska gå till när jag knappt kan gå utan att skrika men men det löser sig väl :P hehe ^^

Men idag ska jag då fan inte glömma bort att stretcha efter för jag vill gärna kunna gå imorron faktiskt , =)



Hej då god kväll =) 

Av Linn - 6 mars 2008 15:23

Tack för alla fina komentarer och för att folk visar att dom verkligen bryr sig , även om alla kanske inte vet vem jag är eller så.

Ellen

Tack

Och ja jag har tänkt på det där med att söka upp någon att prata med , som lixom inte känner mig helt. Men då är det ett problem att våga ta det steget och be om hjälp och visa att man inte är stark nog att klara av det själv , då visar man klart och tydligt att man är en svag person. Ja men på sommaren mår man mkt bättre för då är det ljust och varmt då pirrar det i kroppen av sommar känslor nu när det är kallt och mörkt och sådär käns det bara som att man ska gå sönder.

syster

tack

jag har alltid trott att du är en stark mäniska som inte bryr sig om vad andra människor tycker, ja det är fan han som har problem men det är väl inte det att han just kalla mig jävla skabb fetto utan det är väl det att det blir så himla pinsamt att så många människor hör att folk säger det till mig och det lär väl nästan synas på mig att jag tycker att det är jobbigt.

Haha , ja du får gärna spänna musklerna och slå han ! haha Frågan är bara vem som skulle vinna du eller han ? ;)

s/e

tack

Nej , folk brukar säga så att "Du har inget att skämmas över" men skämms jag så skäms jag , och det är inte så kul att behöva höra att man är fet och äcklig , ja visst jag förnekar inte att jag är fet för det vet jag väl mkt väl att jag är , Så jag förstår inte varför folk ska på peka det, det är väl tankar man får hålla för sig själv och inte ta ut över andra människor ? Jag menar jag brukar se människor jag inte tycker är specielt snygga men jag skulle aldrig kunna gå fram till den personen och säga "hej fan vad ful och fet du är !" men jag kanske därimot skulle kunna tänka den tanken men jag skulle aldrig kunna säga det till den, för lite mer stake har jag i kroppen än att förnedra andra människor man vet ju själv hur jobbigt det är att höra sånna saker. 




Av Linn - 4 mars 2008 20:48

Jag har blivigt kallad olika smeknam ända sen jag var ett litet barn.

Muffin , tjockis , fetto mm.

I 4 - 7 brydde jag mig jätte mkt om vad andra tyckte och sa , jag mins att jag var jätte ledsen över vad folk kallade mig osv.

Sen i 8:an och 9:an så slutade jag bry mig , eller nej det gjorde jag verkligen inte . det är ord som alltid gör ont och det kommer dom alltid att göra, men jag låtsades som att jag inte brydde mig jag stog där och log och sa jag vet eller något i den stilen.


Men sen igår när jag Linda , Alex var på väg in från matsalen så kom en kille och sa jävla äckel skabb fetto till mig. Inte nog för att det var väldigt pinsamt men det gjorde väldigt ont å. Och man märkte väldigt tydligt på både Linda och Alex att dom inte viste vad dom skulle säga och hur dom skulle bete sig. Men jag låtsades som om ingenting men sen när man kom hem och la sig på soffan och kolla på film med pappa kunde jag verkligen inte hålla tårarna inne.


Många tänker väl ähh mkt att gråta över.

Jag vet hur det är jag tänkte själv dom tankarna i 8:an och 9:an men just nu är jag väldigt sårbar , jag klarar inte minsta lilla kritik inte ens av mina vänner eller min familj , jag brukar kalla folk störd och dum i huvet. Men min bror sa det till mig idag , och det kändes som jag fick en kniv igenom mig. Men jag vet att han verkligen inte mena någonting illa , Men just nu klarar jag ingen kritik.


jag klarar inte att någon säger "det här var inte så jätte bra gjort Linn du skulle klarat det mkt bättre om du försökte mer kämpa vidare" jag skulle gå sönder.


När jag hör minsta lilla sak som inte är bra som är riktad till mig så vill jag bara lägga mig ner på golvet skika gråta och vänta på att bara få dö så jag kan få försvinna. 

Jag vill inte vara med längre, det är inget kul spel.


Jag skäms över mig själv , jag skäms över mig själv åt mina kompisar jag umgås med , mina tankar blir "shiit , dom lär ju skämmas som fan att gå här med mig. det skulle iaf jag gjort."

Jag vill lixom bara sjunka under gjorden och försvinna och bara ligga där och vänta på att allt ska bli bra.


Jag och Sofia var ute och gick förut en LÅNG promenad , och jävligt fort. Jag fick lixom ränsa hjärnan lite , kunde reda ut vissa tankar jag hade men sen efter ett tag så fick jag bara nya och nya problem på huvet. När man löste ett av dom kom det typ 20 nya. jag blir galen!!! Jag vet inte vart jag ska ta vägen jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill bara försvinna.

jag klarar inte detta käns det som , det käns som att allting jag gör bara går åt helvete spelar ingen roll hur mkt jag än försöker att tänka posetivt ingenting INGENTING hjälper.

JAG GÅR SÖNDER ! 


 Skönt att vi har studie dag i morgon så jag kan få ligga hemma och tänka på vad jag ska göra och hur jag ska göra för att kunna ta tag i mitt liv och må bra!

Av Linn - 2 mars 2008 19:30

har jag sagt det att jag var tvungen att ta ut min piercing i överläppen ?

Om inte så var det för den vart jätte svullen på insidan av läppen och det gjorde jätte ont , så jag var tungen att ta ut den , så nu kommer jag inte få in någon där igen , eftersom det redan har börjat växa igen :S


I morron är det skola , veckorna går så fort nu förtiden. Jag vill ha påsk för efter det så har jag praktik på ett dagis jag längtar som fan , då kommer det att bli fart i livet , jag älskar att vara med barn dom kan verkligen roa än.





snart är det dax för andra avenyn , längtar.. det är ett riktigt bra program ?=)


Idag har jag även lyssnat på 2 av Håkan Hellströms nya låtar dom var faktiskt väldigt bra.


Sen har jag lekt lite med min dampiga hund , om någon har värre damp än min molle så heter jag KURT !

Av Linn - 2 mars 2008 11:29

Idag är det söndag , och jag gillar verkligen inte söndagar, dom är låga tråkiga och värdelösa. Vist man behöver inte gå till skolan det är ju skönt , men man är så jävla trött på söndagar , helt sjukt.


Idag vet jag inte vad jag ska göra  antingen ska jag leka med sofia eller ska jag ligga hemma och se på film eller nått , vilket som duger idag när man är så här trött.


Men God morgon på er iaf =)

Av Linn - 1 mars 2008 11:51

idag känner jag mig väldigt glad , fast det regnar och jag är trött så är jag ändå glad. Hoppas den här känslan kan få hålla i sig ett tag , är  ganska glad över att jag är glad :D


Igår prata jag med min älskling han var väldigt romantisk igår <3

Av Linn - 1 mars 2008 00:05

Åhh skönt nu är det äntligen helg , då ska jag försöka sova ut lite , får se hur det går med tanke på min hosta, men det är iaf vad jag ska försöka göra , och väldigt snart med :P


I morron kommer dagen bestå av IKEA , melodifestivalen & en jävla massa film =)

ganska härligt faktiskt.


jag var tvungen att ta ut min nyaste piercing idag , jag har fått värsta blåsan under så kändes som hela läppen skulle gå sönder när som helst , men det är bara hoppas att den försvinner så jag får tillbax min älskade ,


sen är jag så jävla klantig , slog fel pinkod på min moil 3 ggr så jag har ingen mobil så mig går inte att nå på den :S PLUS att jag har kastat papparena där min puk kod står , lyckad jag är va  ? eller inte


sen har jag glömt bort min bankomat kod med , och jag som skulle handla i morron får se om jag kan få låna lite pengar av pappa annars skiter det sig :P


god natt

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards