Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Linn - 2 oktober 2010 15:18

Nu är jag hemma från våran lilla tripp till Lindköping.

Det blev mycket inhandlat idag, dock saker som jag inte räknat med men det blir nog bra.

Köpte ljus till vår adventljusstake som jag fick av pappa, sen köpte jag badlakan, toa och hushålls hållare, saxar och lite annat smått och gått.

Sen till mig själv köpte jag brunkräm, puder, hårfärg (25% så kunde inte låta bli) Sen köpte jag mig min allmenaka med.

Blev som vanligt inga skor, men jag är nöjd iaf. Jag fick ju nästan allt.

Blev ingen såsskål heller, har dom slutat tillverka det eller? :O

Hittar inte det någonstans, blir fan ledsen!! MÅSTE ha!! haha.


Om ni hittar någon nån gång hör av er till mig. Jag vill ha!


Nej nu ska jag försöka ringa min pojke och sen ska jag hjälpa pappa med tvätten en stund.

Hejs.

Av Linn - 2 oktober 2010 10:23

Det gick riktigt bra att jobba igår kväll. Och när jag väl kom dit så såg jag att det var Sanna (en från min klass) som jag skulle jobba med. Det var faktiskt väldigt roligt.


Idag ska jag snart iväg till Ikea och handla hem en sås-skål är planen, och lite andra små saker. Saker som man behöver ha vid en inflyttning. =)

Sen ska jag hem och käka och så.

Får se om jag ska träffa Alex och Bella idag, det verkar inte bli så mycket av det. De har visst planerat andra saker också. Så det blir nog inget.
Annars ska jag bara vara hemma och ta det lungt, tror jag håller på att bli sjuk igen så det kan iofs vara ganska skönt att vara hemma med.


Idag måste jag försöka inhandla ett par skor, brunkräm och en almenaka också. Det blir mycket idag, men det är det värt! Så mycket som jag har lyckats lägga undan så tycker jag att jag är värd att inhandla dessa saker. Men jag ska inte säga för mycket, kommer säkert bara hem med en brunkräm. ^^


Nu måste jag sluta skriva och börja käka lite frukost så vi kan åka.

Hejs.

ha en bra dag.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards