Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Linn - 17 oktober 2010 17:42

Nu har vi vart hemma hos pappa och firat honom. Han fick pengar till fiskar av oss, så han blev riktigt nöjd.

Det var mysigt måste jag säga.


Nu sitter jag hemma hos mamma, och hon pratar med min stackars morfar.

Min morfar har nämnligen väldigt ont i sin rygg, stackarn.

Inte för att skryta så tycker jag väldit mycket om min morfar, han är nog typ den bästa morfadern som man kan ha skulle jag tro!

Jag älskar honom och hans pussomåss. =D


Nu ska jag snart äta något läskigt som mamma har lagat till, någon ny köttgryta som hon hittade i någon tidning. Låter läskigt men hoppas på att den är god i varje fall.


Ikväll blir det mys med ensam mamma söker och sen någon film på 3:an. myspys.


Hejs.


Av Linn - 17 oktober 2010 12:39

Igår var det utgång i Norrköping på hugos. Jag säger bara jävlar vilken kväll, med teuqila och min bästaste vän Sofia.

Ja det var en riktig toppen kväll.


Idag mår jag dock inte riktigt lika bra, huvudet värker och tårarna rinner efter ett långt tjaffsigt samtal med min älskade pojkvän.

Ja, det är löst nu så det är ju bra.


Idag fyller min pappa år, och det ska självklart firas med chokladpudding som är min pappas favorit!

Så ska dit vid 3:tiden och fira honom lite.  Mys mys...


Mamma står och skurar fönstrena här inne, så det är ingen värme här inte. Men fint blir det iaf,  hon är duktig hon.


Ikväll ska jag sätta mig vid tv:n och titta på ensam mamma söker coch förhoppningsvis någon film där efter. Det tycker jag låter kanon bra.


Nej om man skulle sätta fart med dagen kanske? Kanske är på sin tid att börja klä sig och så.

Ha det bra.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards