Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Linn - 16 oktober 2010 14:50

Nu har vi kommigt hem från staden.

Det blev en utflyckt må jag säga, körde vilse, och blev helt pankrutt på kortet.

Blev en jacka och en klänning inhandlat.

Plus busskort till kvällens äventyr.


Har lite ångest att jag har fått tagit pengar från mitt sparkonto den här månaden. Men det var ju iofs saker som jag verkligen behövde. Kan inte gärna gå utan jacka eller skor. Så det har väl inte vart helt onödigt. Men nu blir det att hålla hårt i pengarna fram till den 25. Tur att det inte är så långt kvar tills man får pengar igen!

Nästa månad får bli en riktig snålar månad.
Då blir det enbart att handla måste grejerna som till flytten. Annars ingenting i stortsätt.


Sen är det dags för jul och flytt och då bara springer pengarna iväg. Ursch har redan ångest inför pengarna!


Jaja, nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig iordning inför kvällens party.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards