Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Linn - 26 oktober 2010 13:57

Igår körde jag hem Jens till Örebro, och jag sov över där för att slippa köra i mörker och halka i sommardäcken.

PÅ kvällen bestämmde vi oss för att lyxa till det så vi gjorde hemma gjord suchi, jäklar så gott det blev!!


Idag har jag gjort en hel del känns det som, har stressat gärnet.

Åkte hem, sen iväg och handla mat och en annan sak, sen hem och äta duscha och nu ska jag paka ihop mina grejer för halv 4 ska vi åka iväg igen.

Kommer bli roligt detta.


Bara så ingen glömmer så fyller min mamma 50 år i morgon. Det är därför jag inte avslöjar så mycket och det är därför jag är lite stressad.

Synd bara att Jens smittade ner min bror i magsjuka så han kan dessvärre inte följa med och fira mamma. Men vi får göra det bästa av situationen och ha skoj ändå =D


Nej nu måste jag sätta fart för att hinna med allt.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards