Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Linn - 24 oktober 2010 00:30

Det är synd om min pojkvän idag. Han ligger hemma i min säng och sjuk stackarn. Han har inte gjort annat än sovigt och mått dåligt hela dagen.
Han kunde ju inte gärna ta bussen hem och sitta där och vara illamående, så i morgon när jag vaknat till liv så ska jag köra hem honom till Örebro. Så snäll som jag är!

Funderar på att sova där i morgon då, och sen åka hem tidigt på Tisdag morgon. Blir lite mycket köra bil på inte många timmars sömn annas kanske. Ja, vi får väl se hur det blir.


I morgon får man lön, nice. Fast jag får lön på tisdag också. Jag har lyxigt värre så att säga. Det är jag värd!


I morgon måste jag och min syster planera och fixa och trixa inför Onsdag för då fyller min mamma 50 och med andra ord tant och kalas eller likanade!!

Kan ju dock inte skirva så mycket mer än så här eftersom min mamma läser min blogg. Haha.


Nej nu vill jag ha yogurt och så innan nästa varv! Vilket också är det sista för denna natten eftersom klockan egentligen är kvart i 4. Skönt som bara tusan! =D


hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards