Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Linn - 4 oktober 2010 14:56

Så nu var man hemma från Norrköping.

Blev lite inhandlat idag med, blev 2 stycken bh:ar (som passar) och skor. Äntligen har jag nya skor! Skönt skönt.

Sen har jag lämnat in min telefon, och det kommer ta två veckor innan jag får tillbaka den. Ursch, det gör mig lite ledsen måste jag säga. Men fick någon jävla lånetelefon, fattar inte ett skit av den, men det var snällt ändå.


Nu har vi fikat på bullar, eftersom det är kanelbullensdag idag.

Nu vet jag dock inte vad jag ska hitta på resten av dagen, hmm tråka kanske? Funderar på om jag skulle be mamma färga håret på mig ikväll sen, ja vi får väl se hur det blir.


I morgon ska jag troligen till Kolmården och gå på terrariet där. Får väl se hur det blir med det.


Hejs.

Av Linn - 4 oktober 2010 09:39

Idag är jag trött och jag har ont i mitt vänstra öra. Det är med andra ord ganska synd om mig.

Nu ska jag snart in till den stora staden Norrköping och lämna in min mobil. Hoppas att det går bra och fort.


Bajs vad ont jag har.

Nu ska jag ta mig en panodil.

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards