Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Linn - 3 oktober 2010 19:23

Nu har vi ätit pizza och svullat i oss. Det var rktigt mummsigt måste jag säga.

Har nydligen tagit mig ett varmt bad, det var underbart skönt måste jag säga!!

Nu ska vi snart titta på ensam mamma söker, och sen har vi hyrt filmen änglavakt som vi ska titta på ikväll.

Vi hyrde filmen har du hört ryktet om morgans med, så den ska vi titta på i morgon kväll.  Mys mys.


Jag är så himla trött om kvällarna nu för tiden. Sover innan 12 varje dag, ^^ Nu känns det som att jag ska somna vilken minut som helst, men jag ska hålla mig vaken genom mitt program och miin film. Det måste jag väl ändå klara av tycker jag.


Nej, nu ska jag gå ut och röka och ta mig lite cola sen ska jag bäda ner mig soffan.

Hejs.

Av Linn - 3 oktober 2010 14:11

Ursch vilken lång och fruktansvärt tråkig dag. Är inte riktigt van vid att ha så här lite att göra och att vara helt ensam en söndag.

På Söndagar brukar jag vara med min Jens, inte för att vi någonsin gör någonting på Söndagar men jag är iaf inte själv.

Så idag är det riktigt tråkigt.


 

Ikväll ska vi hem till mamma och ha mys med ensam mamma söker och pizza, det blir dunder mysigt. Jag funderar på att kanske hyra film men jag vet inte hur jag ska göra riktigt.

Ladda upp en bild på min lillbror från hans lucia 2007, tycker han är söt där.


I morgon ska jag och mamma till Norrköping och lämna in min mobil på service och sen ska jag göra ett nytt försök till att hitta skor, hoppas på bättre tur i morgon.

Igår var jag ju ute och träffade alex och hade mina tygskor på fötterna, trodde jag skulle dö. Det är nog inte riktigt rätt årstid till att ha det nu. Så nu måste jag skaffa mig ett par skor!





  

Idag önskar jag att min Sofia var hemma, så vi kunde träffas.

Vi skulle antagligen ha haft en av våra fetto dagar idag ifall hon var hemma. Det hade vart riktigt mysigt tycker jag.

Hon kommer hem om två veckor, väldigt långt kvar.

Jag saknar henne.



Av Linn - 3 oktober 2010 12:31

  


Jag saknar min pojke idag. <3     

Av Linn - 3 oktober 2010 11:03

God morgon, idag är jag helt slut ska jag säga er.

Igår så träffade jag Alex en sväng, vi satt ute och pratade och hade det trevligt.

När jag kom hem trodde jag att jag skulle dö på riktigt av köld.

Så innan jag skulle sova satte jag mig i duschen och duschade ritkigt riktigt varmt för att tina upp. Det var underbart.

Efter det var det dock inga problem att sova, då frös jag ju inte längre lika mycket.


Nu sitter jag i soffan och är jätte hungrig.

Blir nog att ta sig lite frukost snart.


Idag ska jag hem till mamma och vara där till Onsdag. Vi ska troligen in till Norrköping och lämna in min mobil någon dag i veckan. Hoppas att det blir av iaf.  Tänkte försöka få mamma att färga håret på mig också denna veckan. Mycket är det. ^^

Hoppas på att få lite mer jobb den här veckan också. Börjar bli lite orolig att det inte blir så mycket denna månad, eftersom det inte är så långt kvar till jul så är det ju inte många som tar semester så troligen blir det inte mycket jobb nu. :/



Nej nu ska jag sätta fart och försöka äta någonting och göra mig iordning.

Ha de bra hejs.

ps. missa inte ensam mamma söker ikväll, bästa! =D

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards