Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Linn - 19 oktober 2010 22:38

Nu har jag tittat klart på mina program för dagen, helt slut är jag också.
Nu ska jag snart läsa en stund innan jag ska sova.

Jag har börjat med min lilla mys stund några gånger om dagen och det är att bara lägga sig ner och läsa några sidor i boken och släppa alla andra saker som man har i huvudet. Riktigt skönt måste jag säga!

Slippa allt annat som finns för en stund lixom.

Underbart.


Och det är helt fantastiskt de dagarna som man ska jobba natt, då behöver man de där stunderna då man verkligen kopplar av med boken, det hjälper en hel del måste jag säga.

Tror jag ska köpa mig mer böcker, till framtiden så att säga. Eller önska mig i julklapp kanske?


Jaja, nu ska jag lägga mig.

Hejs.

Av Linn - 19 oktober 2010 13:54

Det gick bra att jobba inatt måste jag säga. Men gudars vad trött jag var framåt morgonen, kanske inte så konstigt eftersom jag inte kunde sova på dagen igår.

Ja, nu är jag vaken igen. Blev lite väl många timmar på dagen så nu kommer jag säkert få svårt att sova inatt. Men men, så kan det bli ibland.


Idag känner jag mig ledsen och trött, så nu ska jag ligga kvar i sängen med täcket uppdraget och läsa min bok. Det är jag värd!


Jag förstår inte hur en människa kan göra än så illa samtidigt som den gör en så väl. Ja, det är inte lätt. Vet snart varken ut eller in.


Nej nu väntar boken på mig och mitt huvud orkar inte ens tänka på saker så frågan är om jag kommer fatta något av boken, men det är värt ett försök.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards