Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Linn - 18 oktober 2010 18:39

Vet ni vad som gör mig riktigt glad?

Det är när man kommer hem och upptäcket att lönespecen har kommigt och så upptäcker man att man får så himla mycket mer än vad man har räknat med. Jägarns vad jag blir glad då!!

Så blev det idag, så nu är jag glad och så..


Nu sitter jag här vid datorn en stund och ska börja plocka ner mina grejer för i morgon ska jag hem till pappa igen.

Och inatt jobbar jag.

Härliigt..


Ja, men nu ska jag nog krypa upp i soffan och läsa en stund.

hejs.


Av Linn - 18 oktober 2010 14:29

Idag har jag sovigt ganska länge, skönt som tusan.

Sen åkte jag och mamma iväg till banken och fixade så jag kunde betala mina räkningar själv, och beställde ett nytt bankomatkort.

Sen blev det en tripp till viberga för att handla hem grejer till räkmackorna som vi ska äta ikväll, och sen lite yogurt och grejer till natten.

Sen åkte vi och hämtade tapetproverna. Spännande.
Så i helgen ska jag och Jens titta på tapeter och grejer.


Nu ska jag snart lägga mig och läsa i min nya bok som jag köpte idag när vi var på viberga och försöka vila lite.

För inatt blir det att arbeta. Skönt för pengarna men fan vad jag inte är sugen egentligen.
Denna vecka blir så hattig med jobb.

Först natt idag.

Ledig tisdag.

natt onsdag torsdag

sen ledig fredag, lördag sen natt söndag.

Ja, lite hattigt blir det ,måste jag säga.

Men men, det ska nog gå bra får vi hoppas.


Men nu väntar boken och sängen på mig.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards