Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Linn - 31 oktober 2010 23:45

Idag har min pojkvän gjort klart vårt sovrum med. Det blev varken som jag eller Jens hade tänkt oss. Det vi trodde var fondväg var tydligen tvärtom. Men det blev snyggt iaf måste jag säga.

Är riktigt nöjd med våran lägenhet än så länge.

Nu är det bara hallen kvar och den ska vi troligen ta nästa helg, får se om han känner för att tapetsera nästa helg bara, men man får hoppas. Annars blir det klart snart iaf, vilket känns skönt.

Dagarna börjar ju som sagt att minska, nu är flytten snart här lixom.

Spännadne och roligt som bara den.


Den här veckan verkar jag inte ha något jobb alls, så ska kanske träffa Alex en sväng i morgon. Sen ska jag troligen till Bella en sväng på Torsdag eftersom hon fyller då. =) Mysigt, länge sen jag träffade båda dom två faktiskt.


Gudars vad snabbt denna natten har gått klockan är egentligen kvart över 3 på natten, och det innebär att det snart är morgonvarv sen hem och sova en stund. Underbart!!

Älskar när nätterna går fort.


Jaja, nu ska jag gå och äta lite.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards