Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Bok tipps.

Av Linn - 29 juni 2012 22:17

 

Ja, efter denna natten känner jag mig precis som blunder!!  Är så fruktansvärt trött.

Alltså natten var verkligen förjävlig....

Gick och la mig redan runt 9 eftersom jag var så trött, sen hade jag så mycket i huvudet om hur allting ska lösa sig nu... Men till slut fick jag ro och somnade och då fick Molle damprycket och skällde konstant i två timmar.

Så det var den nattsömnen, jag fick väl sova i en timma kanske..
Alltid något! Tur att jag hade ett kort arbetspass i varje fall..

Så annars har jag inte gjort mycket vettigt idag inte.. Har roat mig med att läsa böcker, och handla onyttiga drycker så jag hade cola hemma ikväll och i morgon..


I morgon är jag ledig hela dagen..Så jäkla skönt...

Ska dock roa mig med att tvätta och göra andra tråkiga saker, men bara veta att jag inte ska till jobbet känns bra.

Iofs hade jag likagärna kunnat jobba i morgon eftersom jag ändå ska jobba på Söndag.
Så vi får väl se...


Känns som vi har miljoner saker att göra i nästa vecka!

Måste in till stan och inhandla saker så Jens klarar sig på sitt nya jobb!

Och sen måste vi tvätta allting, och laga mijontals med matlådor som han kan ta med sig när han åker..

Ja, hur fasen jag ska klara mig här hemma helt själv hela veckorna.. Utan att träffas ens en minut på 5 dagar det kommer nog bli jobbigt.
Men vad fan... Man får vara glad för hans skull, och det är jag verkligen... Men dock tråkigt för min egen del..


Jaja, hur som helst. Klockan är snart halv 11, och jag ska upp tidigt i morgon på min lediga dag. Så jag säkert kan sova i morgon natt... Så jag slipper lida allt för mycket på Söndag när jag ska gå upp..

Så det är väl snart dags att krypa ner i sängen och sova..
Tänkte att jag skulle somna till en wallander och så fortsätter jag mitt läsande av mina otroligt spännande böcker i morgon, när jag är pigg så jag säkert fattar något! =)


Ps.. Måste jag tippsa om en otroligt bra bok...

"Vår lilla hemlighet* heter den, som är sann då.(självklart annars skulle jag inte läsa den)
Den handlar om en flicka som redan vid 6-års ålder blir utsatt för sexuella övergrepp av sin pappa, och det är inte allt utan hon blir även misshandlad av honom.
Och trotts att hennes mamma vet om allting som händer så gör hon ingenting för att hjälpa henne.

Så handlar det om hur hela hennes uppväxt med övergreppen och hur hon gör för att överleva.

Rekomenderar den verkligen.. Jag kunde knappt släppa ifrån mig boken...

Nu håller jag på och läsa boken "Tillbaka till livet" Har inte kommigt så långt ska ska inte säga för mycket ännu.
Men än så länge så är den faktiskt bra.


Ni får gärna kommentera om ni har några tipps på andra böcker som jag kan läsa.
Dom måste dock vara sanna historier annars går det inte att läsa.


Nej, nu väntas sista prommenaden med Mollebus.
GOd nat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards