Alla inlägg under juni 2012

Av Linn - 4 juni 2012 16:16

I helgen var vi i Örebro och tapetserade och greja.

Är faktiskt stolt över mig själv hur mycket jag gjorde och klarade av.

Både spackla och slipade ett helt rum.
Fick till och med beröm av min Jens om att jag var duktig.
Då måste man ju vara stolt! =)

Hade dock värsta träningsvärken igår när jag vaknade. Det känndes nästan som att någon hade misshandlat min axel/arm.
Ajaj, inte roltigt alls.


Idag har jag stekt och gjort iordning lax, det blev faktiskt riktigt gott. Så jag är stolt över mig själv, att jag lyckades så bra! =)

Annars har jag inte gjort så mycket.. Sovigt länge, handlat mat och städat lite här hemma.

Känner mig riktigt duktig.



Idag går jag på nattarbetet igen.. Jobbar måndag,tisdag, onsdag natt denna vecka..

Precis lagom många nätter.

Sen bär det av mot Örebro även denna helgen, men då för att hjälpa dom att flytta.

Lilla Niklas kommer ju dit också, så det ska faktiskt bli roligt!


Sen blir det hem och jobba några dagar innan jag åker iväg till småland och hälsar på min kära morfar, mormor och såklart kusinen Adam som tar studenten.

Så även det blir en fullspäckad helg.
Sen blir det hem och börja på sommarschemat, och då vet man också vad man har att göra några helger.

Eftersom det blir mycket jobb då. =)


Hej på er.

Av Linn - 1 juni 2012 11:11

Jaha, då var det Fredag igen.. Skönt.

Är ledig hela helgen och ska åka till Örebro.. Jens ska fixa Mickes och Ann-sofies nya lägenhet.

Kommer säkert att bli skitsnyggt.


Idag känner jag mig helt död, och mörbultad..
Jag somnade inte förens två inatt, jag fick lixom inte ro i kroppen.
Låg och vände och vred på mig och försökte hitta en skön sovställning, det gick sådär.
Men sen somnade jag visst iaf, klockan 7, när Jens kom hem från jobbet flög jag upp från sängen i värdens panik.
Hade glömt att han var och jobba så jag trodde att någon bröt sig in i lägenheten.
Ja, fy vad rädd  jag blev.
Så då gick jag upp och pratade lite med honom en stund innan jag kröp ner i sängen för att sova igen.


Nu ska jag väl typ ta och sminka mig, sminka fram ett finare ansikte än detta.

Är helt röd i fejjan idag. Vet inte vad som har hänt. Ser lite ut som en jordgubbe.

Så, det är väl bäst att göra så inte folk blir rädda för mig.

Sen ska jag åka till Viberga och köpa paketpapper så vi kan slå in födelsedagsbarnens paket (fyllde i april och i början av maj) bättre sent än aldrig.
Sen blir det att åka till Örebro när Jens har vaknat.


Ha en bra dag och helg alla.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards