Alla inlägg under september 2012

Av Linn - 4 september 2012 06:14

Åh jag är så nervös.
Idag ska jag börja på ett nytt ställe.
Och det är någonting som alltid är lika jobbigt!
Träffa nya människor och nya rutiner...
Även om man kan jobbet så är det svårt ändå eftersom det är nya människor och nya rutiner.
Men det kommer säkert gå bra, bara jag fattar vilken dörr som är ingången, hur jag ska komma in, var man byter om och var min våning ligger!!

Inte ens min mage tycker om det här ^^

Nej nu ska jag snart cykla iväg. Ja jag vet att 40 minuter verkligen är att vara i god tid. Men det är fan långt, och jag hittar inte!!

Önska mig lycka till!

Av Linn - 2 september 2012 01:31

Skönt att det är sista natten för denna omgången!
Sen kör vi dagpass några gånger imellan nätterna.

Men inatt är en trevlig natt ivarje fall! Jobbar med Hanna, och kollar på bra filmer!

Just nu känner jag mig dock riktigt frusen och det ska bli väldigt skönt att krypa ner i sängen om 5 timmar!
Och när jag vaknar ta ett varmt bad!
Det behöver jag verkligen! Få lite värme! :)

2 veckor kvar tills vi får ligga på stranden och njuta av värme och trevligt sällskap!
Ska bli så otroligt skönt och mysigt....:)
Längtar som en tok!!

Åh i morgon ska jag ha en slappar dag hemma på soffan med min as bra serie! :)

Av Linn - 1 september 2012 05:01

Hej på er ännu en gång denna natt.
Och har inget vettigt att skiva nu heller, men måste göra något för att hålla mina ögon öppna!
Nej det var riktigt länge sen natten var så seg som denna varit! Ursch..
Tur att klockan är 5, alltså bara 1 Tim och 45 min kvar till den varma sängen.

Ja, sen är det fen 1 sep, vilket innebär att hösten är här.. Det har jag visserligen redan tyckt ett tag, men nu kan man säga det utan att få alla arga blickar av folk på jobbet, som fortfarande sitter och tror att sommaren snart kommer att komma.

Inatt är det riktigt äckligt kallt, det stör att det är 14 grader, men in My ass att det är så varmt!

Jag har på mig långkalsonger under mina arbetsbyxoe..!
Jag borde väl kanske inte frysa. Men deg gör jag.!
Stan så jag sitter och skakar av kyla!!
Åh, vill bara hem,

Åh nu slog klockan om en minut, skönt!!!

Av Linn - 1 september 2012 02:27

Japp idag vaknade vi redan vid halv 10 och min första tanke var Ikea, så vi åkte dit och kom hem med en bokhylla med dörrar, matta till lilla rummet och ett nytt skrivbord och lampor och andra små saker.
Så på kvällen hade vi fullt upp med att montera möbler innan jag skulle dra mig iväg till jobbet..

Och nu sitter jag på jobbet och kollar på tv.
Riktigt segt.... Och är så trött så jag får gå promenader för att inte somna..
Men nu är lite mer än halva natten gjord, och nedräkningen har börjar tills jag får gå hem och krypa ner i sängen hos min underbara man. <3

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards