Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Linn - 2 januari 2012 16:43

Jaha, då har det till och med varit nyår. Måste säga att vårat nyår var helt underbart bra och roligt . Man kan säga att det var som en parträff, aha. Det var tre stycken kärleks par på festen.Men hur som helst så var det väldigt trevligt. Vi kom väl hem vid halv 5 tien på morgonen!Och i går mådde vi precis som vi förtjänat, det blev verkligen en sådan där dag som man önskar man aldrig upplevt. Men huduvvärk, illamående och skakig i hela kroppen. Ja, inte att leka med alltså. Oh idag började våran hemresa till finspång. Så nu sitter jag här hemma och skriver från min nya dator.Kul att ha något nytt att hålla på med. Ikväll ska jag kasta mig in i min nya bok. Älskar när man har en ny bok som man bara längtar efter at börja läsa. Nej nu ska jag sluta skriva. Ska nog lägga mig i ett bad en stund. Men glöm inte bort att jag fyller år snart!Och eftersom jag älskar paket så mycket så hoppas jag att alla som läser min blogg tar sitt förnufft i fånga oh skickar en pressent till mig. Då skulle jag bli lycklig...Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards