Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Linn - 13 januari 2012 13:55

 Ja så var det Fredag och det gör mig inte ett smack.

Eller lite för det innebär att jag ska jobba några timmar i morgon, men jag tror jag överlever det.

Igår hade vi Sofia på besök.
Blev att laga mat tillsammans, och sen titta på film och käka godis och mysa med skratt och prat.

Ja, riktigt trevligt måste jag säga att det var.


Idag är det studera som gäller.

Fy, inte det roligaste.

Men jag har gjort två uppgifter i en av de nya kurserna och sen har jag pluggat lite inför provet.

Som jag har på Måndag.

Är inte allt för taggad, men jag tror det kommer gå bra.

Känns som att jag har ganska bra koll på den kursen.


Så idag vet jag minsann vad jag ska göra. Bara plugga, eller jag ska väl hänga in tvätten sen också, men annars är det bara plugga som gäller.


Hejs.


 


Vill bara ha sommar!!

Precis som på denna bilden när jag var liten! Då var det nog sommar och varmt!
Det vill jag ha nu!! :D

Av Linn - 13 januari 2012 00:01

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

För tio år sedan, oj ska man komma ihåg det? Jag som knappt minns vad jag gjorde igår.
Ajja, jag var ju bara 11, så antar att jag lekte cool med mina bästisar.
Men antar att man hade börjat bli lite "cool" då, så man hängde väl mest.
Och sov över hos Erica på Fredagkvällarna, då fick man alltid taccos, och sen gjorde vi slkoholfri bål på kvällarna. Så lekte vi nog att vi blev fulla på den. haha
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Ja, då behövde jag inte låtsas att jag var cool längre för då var jag ju självklart cool. Nej vars.
För ett år sedan så flyttade jag hemmifrån (Eller aa lite mer än ett år sedan) Jag flyttade inte bara hemmifrån utan jag flyttade ihop med den underbaraste människan på denna planet också.
3) FEM SNACKS DU GILLAR
Antar att man borde säga typ morotsstavar.
Men jag gillar choklad, lakrits och chipps.
Ibland kan jag även gilla popcorn. Och om cola räknas in bland snacks så det min favorit.
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Gyllenetider- sommartider.
Lars Winnerbäck- Du gamla fria nord
Lasse Lindh- Du skär
Michael Jacksson- Hold my hand.
Nicke och Nilla- Tjabba tjena hallå.
Ja, det var svårt att klämma in fem låtar, för det finns ju vissa ord som man kanske inte kan i texten. Så fick ta tjabba tjena hallå i slutet. Pinigt men sant.
 
 
 
 
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Köpa en lägenhet.
Köpa lite nya möbler.
Resa med min älskling.
Spara pengar självklart.
Vara ledig från alla måsten ett år eller något.
 
6) FEM DÅLIGA VANOR:
Gnäller för mycket.
Fiser för mycket.
Trycker ner mig själv.
Sover för mycket.
Händer för lite.
 
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Jag gillar att tillbringa tid med de människor jag bryr mig om.
Mysa med film tillsammans med Jens i soffan, och helst ska han klappa mig på ryggen också och lite ljus är heller aldrig dumt om det är tänt.
Drömma om vad jag någon dag ska göra om jag skulle bli rik.
8)FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Sånna där vida jeans som man hade när man var liten.

För blommiga/mönstriga kläder.

Hattar.

maskerad kläder.

ja, saker med för mycket på.

Det ska helst vara enfärgat och mörkt. 


9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Min telefon, med den klarar jag mycket.

Min dator tycker jag också om.

Min tv.

Min bil, då kan man ta sig runt i världen.

Mitt kontokort. (som automatiskt borde fyllas på med mängder med pengar varje dag)


10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Ingen, för det var inte så roligt att göra detta.

Men jag gjorde den för att jag har tråkigt och för att Sofia tydligen tyckte att jag skulle göra det.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards