Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Linn - 21 januari 2012 14:17

Idag är jag bara seg! HELT seg!

Känner mig orkeslös!

Men det kanske inte är så konstigt efter gårdagens problem med magen.

Men idag har magen lugnat ner sig och jag känner mig bättre än igår.

Är dock fortfarande helt slut!


Idag har jag inte gjort något vettigt alls än så länge. Har legat och tittat på en dokumentär/film om Michael Jacksson och gråtit en skvätt till den.

Resten av dagen vet jag inte hur jag ska spendera.

Funderar på att lägga mig på soffan och glo på tv med Jens en stund till, innan jag ska sätta lite fart.

Hade tänkt att städa av lite här hemma, och laga mat.

Men jag skulle inte förvåna mig om det enbart slutar med att laga mat!

Man får vara lite lat ibland...


Igår skulle ju vart min slappar dag, men det blev inte så mycket med det.

Jag och Jens var i stan från 14-18,30 och sen käkade vi kina mat och greja till typ 19.

Så det var den slappar dagen.

Jag tror jag unnar mig den dagen idag istället.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards