Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Linn - 16 januari 2012 10:39

Igår satt jag och Jens med min allmernacka och tittade och försökte fundera ut hur vi skulle lägga upp alla träffar med släkt, och påhitt och allt.

Ja, så nu är vi uppbokade varje helg fram tills första helgen i Mars.

Herregud!!

Förstår inte hur vi kan ha planerat in så mycket! Men samtidigt är det inte så konstigt kanske. Vi har ju två familjer var och alla ska man träffa. =) hehe.

Ja iofs denna helgen har vi ingenting att göra, så om ni nu vill göra något så var snabba på att boka in oss! haha.

Satt och blädrade lite till och såg att sen julhelgen har vi bara vart lediga från allt och alla i två helger fram till Mars!

Men det är så det ska vara tycker jag!

Man ska ha mycket att göra, man ska göra roliga saker!

Man ska njuta av livet medans man har ett! =)


Den enda nackdelen är väl att jobbet inte blir lika lyckliga när jag måste tacka nej hela tiden! Men men det är smällar man får ta! Snart är jag undersköterska och då kan jag jobba mer än nu! För då behöver jag inte hitta tid till att plugga iaf!


Sitter och funderar på hur jag ska fira Jens födelsedag!

För på sin födelsedag ska han inte firas från någon familj, bara mig!

Så funderar på om vi ska gå ut och käka, kanske bio eller något!

Hmm. Svårt det där!

Men något ska jag väl komma på..


Nej nu ska jag titta på tv en stund innan jag ska ta tag i mitt liv.


Ps. hade prov för en stund sen. Gick ganska bra tror jag. Bara hålla tummarna på att jag säkert klarade det också!


Av Linn - 16 januari 2012 08:11

Oj, denna natt har jag drömt mardrömmar om min stora syster.

Jag vet inte riktigt vad som hände men hon dog iaf.

Och jag blev självklart jätte ledsen.

Så när jag vaknade var jag helt förstörd.

Ursch!!


Sen satt jag och tänkte en stund att tänk om någonting skulle hända henne.

Det är någonting som bara inte får hända!

Inte min lyckliga, fina, underbara stora syster.


Inte min lillebror heller för den delen.

Det finns inget band som är så hårt bundet som det som är tills en familj.

Sen vem som räcknas in till ens familj väljer man väl lite själv.


Men den dagen något händer min familj, så kommer jag gå sönder.



Mina otroligt vackra syskon.. (dock några år sedan)

   



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards