Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Linn - 20 januari 2012 20:08

Jag som inte skulle handla något idag, gjorde mig av med 1000 kr i stan idag :O Upps.

Så mycket för det!

Ja, och vad kom jag hem med då?

Jo en hjälm till skidåkningen, servetter och 2 filmer och kinamat för 2!

Ja, oj vad mycket jag fick!

Hahah.

Slösa med pengar har jag tydligen blivigt duktig på!


Nu får jag inte handla mer innan jag och Sofia ska till stan.
Tur att det bara är 6 dagar kvar! haha.


Nu ska jag sätta mig i soffan och skämmas över mitt beteende, till en av mina nya filmer.

Hejs.

Av Linn - 20 januari 2012 13:21

 


Idag riktigt pirrar det i kroppen av glädje.

Jag vet inte riktigt vad det beror på.

Kanske att jag har lagt ifrån mig allt som tynger mina axlar och bara tänker på de roliga sakerna?

Eller så beror det helt enkelt på att jag är helt awsom. Bara att välja!


Sitter hemma och diggar musik, som jag gör allt för sällan.

Det kanske rent av är musiken som gör mig lycklig?


Är sugen på att gå på en konsert och bara rocka loss.

Men det är för dyrt! Ekonomiskt tänkande ska det bli här ett tag framöver.

Önskar jag kunde få en miljon eller något idag.

Kanske ska köpa en trisslott och se om det är min lyckodag till 100.


Jaja, nu ska jag se till att Jens går upp från badkaret.

Sen bär det av mot Norrköping. Ska inte köpa något! Lovar!

Bara Jens som ska shoppa.


På tal om Jens, jag har planerat hans födelsedag nu. Eller nästan färdigt iaf..

Har bestämt att vi ska käka på olareys (stavning?) Han fåt ju äta gratis eftersom han fyller år.

Och sen så får han välja.

Antingen åka skridskor, bowla eller bada innan!

Tycker jag låter som en hyffsat födelsedagspresent!


Nej nu ska jag dansa vidare en sväng!



Av Linn - 20 januari 2012 12:30

Fick precis veta att jag klarade alla uppgifter i näringslära. Och fick dessutom vg på dem alla.

Nu har jag bokat in prov också! Härligt!!!

Bra start på terminen måste jag säga!!


Nu ska jag göra mig as snygg!


Lyssa på True colurs av Ane Brun!! Där har ni fin musik till maxgränsen.


Hejs.

Av Linn - 20 januari 2012 11:39

Idag är det Fredag! Härligt härligt.

Denna dag bjuds det på ledighet från allt!

Ska bara göra saker som jag har lust med, Som att t.ex

Gå omkring i mitt nattlinne alldeles för länge, och sen ska jag och Jens till stan och köpa fiskar (mer hans vilja iofs)

Sen funderar jag på om jag kanske skulle hyra mig en film till kvällen.

Sen ska vi göra hamburgare ikväll.

Vilken extremt nyttig fredagsmiddag va?

Haha.

Men hamburgare är gott, lätt och smidigt!

Så det är min plan!

Sen ska jag nog köpa lite cola att gotta i mig till kvällen också.

Det är nästan ett måste en dag som denna.



Längtar som tusan till nästa Torsdag.

Då ska jag och Sofia ha en tjej dag i stan.

Ska visserliggen mest handla till Jens födelsedag.

Men ska även spendera mina födelsedagspengar som jag fick av mamma och Göran! =) (förhoppningsvis)

Sen på kvällen ska vi mysa i soffan med film, och så!

Och sen ska det även smidas planer!


Jaja, nu ska jag se om Jens har lust att vakna till liv, eller om han känner som mig att en riktigt slö dag är vad som behövs idag.


Måsten tar vi i morgon, så som att damsuga av osv.

Det är ingen brådska med något!


Hejs.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards