Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Linn - 18 januari 2012 10:22

Har precis insett hur jävla onödigt det var att jag köpte min surfplatta!

Använder den typ aldrig.
Jag skulle nog ha lyssnat mer på Jens när han sa att jag inte skulle köpa en.

Ajja, nu är det för sent att göra något åt, och dem pengarna har jag redan slängt iväg.

Antar att det bara är att inse att Jens hade rätt och jag gjorde något väldigt onödigt med så mycket pengar.


Ni skulle sett mig när jag gick upp ur sängen.
Jag säger bara AJ, min röv!!

Har sån fruktansvärd värk i arslet så det är inte sant.

Jag sträckte mig igår när vi körde kägel, det kände jag redan då!

Men det blev inte bättre av att få träningsvärk i arslet också!

Men jag lyckades ta mig upp, nu ska jag bara lyckas ta mig upp ur soffan om en liten stund!

Och så ska jag lyckas jobba hela kvällen också! haha.


Funderar på att sätta lite fart faktiskt.

Har lovat att köra Max till tandläkaren idag.

Han ska dra ut en tand stackarn!

Så då ska jag köra honom dit klockan 1, och sitta med som stöd ifall han får ont!

Sen blir det hem en liten kortis innan jag ska iväg till jobbet..

Måtte min träningsvärk gått över tills dess. Ska ju till och med en trappa upp!

(hjälp)


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards