Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Linn - 19 januari 2012 21:57

Idag har det varit en lång dag med många timmars plugg.

Var hemma hos Sofia. K och pluggade i 4 timmar, flitigt värre.

Sen kom jag hem och fortsatte i nästan 2 timmar till.

Kände att jag ville få in den på datorn och sen ville jag lämna in den också.

Ja, sådär höll det på!


Så nu har jag tagit kväll iaf.

Sitter mest och surfar runt på internett och läser olika bloggar osv.

Har ganska tråkigt egentligen.

Men det var skönt att känna sig lite duktig också.


I morgon så har jag lovat Jens att åka in till stan och köpa fiskar. Lika bra, så slipper man ha honom med sig när jag och Sofia ska in till stan nästa vecka och köpa pressenter till han.

Haha.

Ja, nej men så det är vad vi ska göra i morgon.

Ska väl kanske sitta och plugga lite med. Men det beror alldeles på  ifall lärarna har rättat uppgifterna än.

Annars blire inge.


Ja, nej nu ska jag belöna mig själv med lite cola och lägga mig i sängen och titta på elsas värld som jag bara älskar!

Hejs.

Av Linn - 19 januari 2012 11:48

Sitter hemma och känner mig lite små arg på mig själv. För vad tänker jag inte ens säga, så meningslöst är det.

Men jag och Sofia har planerat allt, det kommer bli bra nu.

Eller nästan allt, ska planera mer nästa vecka då vi ska ses och fixa allt, nästan.


Jaja, idag har vi tydligen en regnig dag i Finspång. Vet inte om jag lider så mycket av det faktiskt.

Ska knappt gå ut idag.

Eller ut ska jag. Jag ska till bilen och åka hem till Sofia. K och plugga med henne ett tag.

Vi kör hårt denna terminen. Båda har vi något att sträva efter.

Jag vill bli färdig.

och hon vill komma närmare slutet.

Ja, och någon gång kommer vi att komma dit och inte alla lärare var så sega på att rätta och skicka och greja.

Nej, nu ska jag inte vara sådär.

Ska vara snäll! Puss på er alla lärare! (Men snälla gör det ni ska) Fika kan ni göra sen.....


Ja, nej annars har jag inte mycket mer att komma med.

Har lagt upp alla mina böcker som jag är färdig med på tradera och dom är uppe i 900 kronor tillsammans.

Det är inte alls fel måste jag säga!!

Super nöjd!

Aktionerna går inte ut förens vid 5, så än är det inte försent för ytterliggare en ökning.


Hejs.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards