Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Linn - 5 januari 2012 19:38

Jaha, idag har det varit en fruktansvärt lång dag på jobbet måste jag säga. Att gå upp klockan 5 på morgonen är nog helt enkelt intemin grej. Men resten av dagen har jag och jens spenderat på soffan,med film. Jätte skönt!Ja, igår var det min födelsedag, och jag blev väldigt uppvaktad och dagen var super bra! Det enda som felades var att mamma och jossan med familj var här. Men så är det ibland. Dagen började med några telefon gratulationer, och ett varmt bad! När Jens vaknade blev det sång och paket, och isvatten! Av honom fick jag skridskor, skidstavar, en hdmi-adapter, och ett paket till som jag ska få på lördag! Sen kom sofia, av henne fick jag desperate housewives kockbok. Sen kom Göran med blomma och pengar. Pappa och max med några filmer och mammas paket var pengar!Ja, jag är super nöjd! Det blev mat och hemma gjird prinsses tårta som min älskling fixade! I morgon ska jag upp vid 5 igen för att jobba, men det blir dock inget vila sen. Istället ska jag hämta min bror i igelfors, handla inför kalaset på Lördag då Jens pappa, Ann-sofie, och jens farmor och farfar kommer för att fira mig! :) skoj skoj..Jaja, nu ska jag krypa ner i sängen och titta lite till på tv innan jag ska sova igen. Vilket verkligen kanbehövas om jag ska jobba 7-16 på ett ställe där nästan all energi går ut på att visa att man inte alls är så värdelös som dem verkar tycka. Ja,men livet och jobbet kan ju inte alltid vara toppen. Men nu har jag insett hur viktigt det faktiskt är att ha arbetskolegor som man trivs med. Jaja, nu ska jag sluta gnälla. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards