Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Linn - 15 januari 2012 12:10

Fy vilken obehaglig morgon jag hade.

Vaknade först vid halv 10, då trodde jag att klockan var ett, så jag bara rusade upp ur sängen och in på toan och fick nästan en chok när jag såg mig i spegeln.

Jag visste inte vem jag var, var jag var eller vad klockan var.

Skit läskigt var det!

Och det tog en bra stund innan jag insåg vem jag var och var jag var.

Gick och tittade på klockan flera gånger innan jag verkligen trodde på att hon var halv 10, gick och kolla i allmernackan för att få reda på vilket datum osv.

Sen satte jag mig på balkongen med en cigg, och då kom det upp för mig vem jag var.

Ja, fy vad läskigt det var!!


 


Hur som helst när jag väl fösrtått vem jag var så satte jag igång att städa ut julen ordentligt.

Alla tomtar och ljusstakar var redan nere men inte gardiner och dukar osv.

Till och med blommorna har blivigt vattnade idag.. känner mig riktigt duktig..




Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards