Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Linn - 11 januari 2012 08:43

Jag somnade aldrig på jobbet igår tur nog!

Men direkt när jag kom hem så somnade jag typ!

Stackars Jens. Han får inte mycket till kväll med mig inte!

Funderar på om jag skulle börja ta någon drog som gör mig pigg på kvällarna, frågan är bara var jag skulle få tag på den?

Äh, ikväll ska jag försöka hålla mig uppe lite längre, får bli att titta på harry potter filmen tidigare med Jens ikväll om inte annat. haha.


Idag är jag ledig från jobb, men ska dock gå till skolan idag.

Så nu är det slut på massa jobb, nu blir det en hel termin då jag ska fokusera på studierna och nbli färdig med dom.

Men lite ska jag väl försöka jobba, men studierna ska helt klart gå först! Precis som förra terminen.

Känner mig dock inte super taggad på att börja plugga nu, men det kanske kommer?

Den enda anledningen till att jag är taggad är för att vi kan flytta när jag är färdig undersköterska.

Eller ja, efter sommaren. Har ju faktiskt lovat bort mig själv till teglet i sommar.

Men det ser jag bara fram emot!

Jobba och slita och tjäna de där slantarna! hehe.

Det var ju ganska länge sen jag fick en "bra" lön nu.


Jaja, nu ska jag ta tag i mig själv och hoppa in i duschen och käka frukost och greja.

Ska träffa Sofia Karlsson och fika innan skolan också! Mysigt.

Kommer väl få höra en hel del om hennes turkiet resa som hon kom hem ifrån för två dagar sedan.

Kommer antlagligen bli jätte avundssjuk, och vilja åka jag med!

Ja, så är jag!

Men det får bli en annan gång. När Jens och jag har det bättre ställt med ekonomin så att säga.


Hej på er.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards