Alla inlägg den 3 november 2007

Av Linn - 3 november 2007 22:56

det här måste va den tråkigaste dagen på länge :O eller nästan iaf , I morse va sofia hos sin mormor och morfar då satt jag och spela harpan i 2 timmar , och sen lekte vi när hon kom hem , eller vaddå lekte ? vi har sett på 2 filmer spelat kort sen när vi gick ut för att röka så kom några ut så säger sofia "vilka är det " då sa jag "jag vet inte några med hund" så sket han "HAN SKET" då garva vi som fan iaf :d haha

annars har vi väl inte haft det sådär jätte kul idag , :/

Och nu sitter jag här och spelar harpan igen , undra om det blir mer än 2 timmar denna gång :S fan as tråkigt,

Jag önskar det kunde hända något skoj nu..

önska önska önska


det hjälpte inte :/ men men håller tummarna

Av Linn - 3 november 2007 18:20

Nu ska jag berätta en jävligt rolig sak , fy fan vad jag skarattat åt det här idag,  igår så skrev jag på klotterplanket för östergötland , så får jag ett mejl av en 17 årig kille som skriver "Hej jag såg att du hade skrivigt på klotterplanket för östergötland och tänkte att du kanske ville bli min flickvän adda min msn ..... puss" så tänkte jag lixom aa okej jag addar väl han för att se vad det va för idiot så skrev jag ett svar till honom "Hahah , vi kan ju prata iaf . " sen när jag logga ut igår så skrev jag mitt mobilnummer . så han ringde mig i morse och fråga om vi kunde hitta på nått jag ba asså nej de går nog inte jag ska leka med sofia , så säger han jag kan ju vara med er . Då sa jag självklart nej jag är väldigt trött och tråkig idag så vi ska nog bara se på film , så fråga han mig om vi kunde hitta på nått i morron , så jag sa ja ( tänkte säga nej i morron då ) så la vi ¨på och prata på msn han skrev typ saker som att min mamam va en hora och min pappa en bög man ba okej. sen så ringde han upp efter att han hade blockat mig på msn och sa förlåt att jag skrev sådär nyss vart bara så upprörd över att vi inte kunde ses idag , jag ba aa men asså det är nog ingen idee att du kommer hit för jag vill nog inte träffa dig och då skriker han och då menar jag verkligenn skriker , HORUNGE :D hahahahhah fy fan vad jag skratta :P   erkän kul ?

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards