Alla inlägg den 20 november 2007

Av Linn - 20 november 2007 07:46

Det känns som att jag kunde skyddat honom , skyddat honom från att inte göra allt det han gjort, jag som älskar den där pojken , jag har lite dåligt samvete på nått känns det som att det är mitt fel delvis. Men det antar jag att det inte är. Varför ringde jag hans mamma alla de gånger ? varför gjorde jag så ? och inte på nått annat sätt ? så mycket tankar som man har i huvet just nu,


Undra hur han mår ? Om han har det bra där borta ? Om han ringer någon dag .. Om han är som han brukar eller om han är sådär liten och rädd.



jag hade en så läskig dröm om honom inatt, hela kroppen darra till när jag vackna och jag vakna med trårarna fallandes ner för min kind , det var ju bara en dröm men jag saknar honom.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards