Alla inlägg den 25 november 2007

Av Linn - 25 november 2007 21:31

Du vet när man tror man har träffat den där perfekta killen! Den där som rolig och bryr sig om än och som vill hålla om än och som är väldigt snygg killen som har allt typ. Och sen får man reda på att han är värsta playern ! Det var ingen kul nyhet för mig, besviken vart jag iaf. och man kan ju inte tala om för honom att man vet eller vaddå ska man säga "Hej du är en plyer. eller vaddå ? " Ajja de e bara le och gå vidare.

Av Linn - 25 november 2007 18:21

Jag vill bara tala om för alla mina trogna läsare, att jag Linn ha feber viserligen inte mkt , men jag loovar dig att det känns, Ont i huvet och svettas och är helt slut. Det är ganska jobbigt faktiskt, efter som jag måste plugga men nu orkar jag det då verkligen inte. Jag får helt enkelt plugga ännu hårdare i morron , och hoppas på att jag mår bättre i morron med. Jag måste ju faktiskt nästan gå till skolan i morron, Och det känns ganska jobbigt just nu.



Nu är det bara andra avenyn som jag väntar på och troligen på att Sofia ska komma hit igen , annars väntar jag på att få sova , eftersom jag är helt död just nu. Kom hit och ta hand om mig.




puss & hej

Av Linn - 25 november 2007 13:43

C'mon in, I got second thoughts
This evening, is just made for us
Lights are low
Tension's gone
I think it's time
We just get it on
C'mon in, I got second thoughts
Tired of whining, I know it will work for us
It's been hurting all the way with you Joanna
- We've been through all this before. Jo, I can't take this no more
It's been hurting all the way with you Joanna
- We've been arguing and were stuck. Now were stranded out of luck
I know that we're supposed to have all these problems, right?
But tell me what is the point in sorting them out tonight?
I don't want it this way, and neither do you
No more talk tonight, we don't need it
Can't you see it really hurts
Things don't change but baby I have
- C'mon baby now let's fuck
Maybe I just ain't the one and baby, yes you should get going.
But tonight.
Let's just get it on. moneybrother är för bra ibland

Av Linn - 25 november 2007 13:38

Ja nu ska alla få veta om jag och Emil har nått mer än bara kompis föhållandet , Och NEJ det har vi inte, vi är bara vänner , Och nu pratar vi inte mer om det , Aldrig mer tack =)




Idag ska jag leka med sofia ( om hon inte somnat föralltid hehe)  , plugga , och sova se på tv och inget mer nu var det slut på min dag sen. De värsta är att jag inte kommer att orka att plugga men det är ett måste eftersom jag har prov på tisdag , Så det är bara att ta och plugga , tråkigt nog. Jag känner mig inte så peppad till det, Men ajja det är man väl kanske aldrig iofs ?




Av Linn - 25 november 2007 00:06

Ja här sitter man ensam i sitt kök som en vanlig kväll , Sofia gick nyss hem vi har hyrt en film idag som var väldigt väldigt dålig.. Sen har vi spelat kost och Yatzy. :P





Mina tankar kretsar om allt som hände igår , var det dumt kanske ? Jag vet ju inte ens om det är nått mellan oss nu eller om det bara var ett strul ? För mig var det nog lite mer än ett strul, efter som jag saknar dig nu. Och du är inte ens hemma så jag kan inte ens prata med dig.

Och ja det är väl bara att fråga och det har jag gjort. Men han sa att han va lika förvirrad om det som jag. Så med andra ord så vet vi inte någon av oss. Men det är väl att vänta och se vad som händer nästa gång vi ska ses.



Jag har inget att göra men jag är inte tillräckligt trött för att sova heller, jobbigt sånt dära när man inte vet hur man ska göra :O hehe ^^ Vila I-lands problem jag har.


Nej om man skulle ta och skaffa sig ett liv kanske ?

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards