Alla inlägg den 24 november 2007

Av Linn - 24 november 2007 14:06

Igår så kom Emil hit igen =) Väldigt trevligt mkt trevligare än förra gången :D hehe ^^ Han kom runt halv 8 och stanna till 00.15 nån gång där vi hade det väldigt mysigt med film och varma kyssar , :O Vi hade det ganska kul med mitt gris skratt och alla störda komentarer han kom med till allt vi såg på på tv. Förlåt Sofia jag som skulle leka med dig , :/ men vi får leka idag istället om du vill.


När min syster och Mathias träffades första gången såg dom på the fast and the ferius och sen des har dom varit tillsammans , och hon höll på att retas igår efter som vi skulle se den idag igen då. Men ja det kanske är en bra date film, :D haha ^^ xD


Men det jobbiga är att man inte vet om det är nått mellan oss nu eller om det bara var ett kompis-strul ? :P Hur vet man om det är nått eller inte ? HJÄLP !! måste ju fan veta om han är min eller inte xD ahhahah ^^


idag skulle jag ha åkt på Sofias öppethus i Norrköping men det blev inte mkt av det skicka sms till Erica igår när Emil hade åkt hem och frågade om vi skulle ses vid centrum vid 5 i 10 men hon orkade inte för hon ville ha en sovmorron innan hon skulle börja skolan igen. Så det blev inge öppet hus för jag ville inte åka in själv och gå omkring där helt mobbad. Så nu sitter jag här hemma och har det väldigt tråkigt , Min lilla Emil är och solar för han känner sig blek :O ??? ÖHH okej han brun som en neger jämfört med mig :O Så inte ens han kan jag prata med så jag sitter här och väntar på att klockan ska bli 5 över halv 3 för då börjar nämnligen repriserna av andra avenyn , och sen ska jag ner och möta sofia och amanda när dom kommer hem vid 4 någon gång :D


Hej




Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards