Alla inlägg den 11 november 2007

Av Linn - 11 november 2007 13:41

igår var det en dag med lång lång väntan , först var jag och sofia på öppet hus , sen fick vi vänta på bussen i 40 min för att komma in till stan , sen så kom vi in till stan köpte brun kräm och åt sen åkte vi en lite sväng sen in till himmelstalunds hallen där Lars Winnerbäck skulle spela satt där och vänta på att bli insläppta , skit kallt höll på att frysa ihäl, sen fick vi ätnligen komma in , och lars började spela han var helt underbart bra igår , fan asså vad bra han va , det var värt varenda sekund och varenda krona :D sen skulle vi åka hem , vänta på spårvagnen , i 20 min , sen kom den åkte in till stan för att gå in på mcd och ta nått lätt för att ha nån stans att vara ett bra tag efter som bussen inte gick hem förren halv 2, sen tänkte vi att vi åker omkring lite med spårvagnen ,  så då åkte vi till vildablick och där i från gick det inget hem sen , så vi fick helt enkelt böja gå , nä vi gått en bra bit kom det äntligen en spårvagn så vi åkte in till rese centrum och vänta där en timma , fan aldrig förr har jag frysigt och längtat hem så mkt , är fortfarande kall , :O det var våran dag igår , idag blir det bara att vara hemma och ta det jävligt lungt.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards