Alla inlägg den 28 november 2007

Av Linn - 28 november 2007 21:56

Just nu känns det som att mitt humör mitt liv ligger på botten av det djupaste havet, Någonstans där nere bland all smuts och skit ligger mitt liv och drunknar bort. samtidigt som det är på botten av havet är det i mig,  jag vill bara att mitt liv ska komma upp till ytan och få luft , det vill inte drunkna nu idag.



Mina känslor går på en smal smal smal lina , ena stunden är jag glad , andra kan jag va skit arg och samtidigt den tjedje helt förkrossad. Just nu är jag nån blandning mellan arg och ledsen.


Jag vill själv kunna styra mina kännslor om när jag ska va glad / arg / ledsen men det fungerar inte just nu , nu kommer dom och går som dom själva vill !  Och dom är aldrig på rätt plats (nästan) Som när jag ska va glad är jag arg när jag ska va arg är jag ledsen. Jag ska få ordning på mina kännslor , göra en bredare stig för dom att gå på än den smala linan.


Frågan är bara hur ?

Av Linn - 28 november 2007 21:34

Jobbigt det var nu, jag börjar känna känslor , så tidigt efter 2 ggr.

han såg aldrig lyckan i mina ögon när vi kysste varandra och han såg aldrig sorgen inom mig när han sa att vi bara skulle vara vänner.

Han förstår inte varför jag riinger honom varför jag skickar sms , han förstår inte jag önskar han försstod mer än han gör. Måste han vara så seg ? ! ?


Nej det är dax att glömma efter allt som jag fått reda på. Hej då



Av Linn - 28 november 2007 18:20

nu är jag frisk igen iag =) SKÖÖNT , jag har faktiskt till och med varit snäll mot min bror idag och hjälpt honom med matte läxan och enegelska läxan :D lite stolt , tycker inte ni att jag var duktigt nu ?  =)




Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards