Alla inlägg den 7 november 2007

Av Linn - 7 november 2007 20:05

jag har kanske betet mig lite konstigt idag , eller jag vet inte om jag ska vara ärlig så vet jag ingenting, Jag är lite nervös inför i morron å ska nästan bli lite läskigt men ändå skönt att få sluta 2 timmar tidigare, UNDERBART, slipper antingen Uls eller Bkf , skit skönt att slippa kärringen i 2 timmar.


Min hjärna exploderar snart av tankar , Om jag ska förklara vad jag tänker på så skulle det stå allt men ändå ingenting, För jag tänker på saker som säkert ingen skulle förstå och absolut inte  om jag skriver ner dom , för jag förstår dom knappt själv.



plus att jag fick ig på matte provet det gör väl kanske inte saken så väldigt mkt bättre , men det är väl bara le och se glad ut.. och göra om det och troligen få lika dåligt även den gången.



ähh nu ska jag lägga mig framför tv:n och tänka lite till , Ähh hoooj

Av Linn - 7 november 2007 18:02

Ja inatt kom den första snön , det snöade länge och väl. När jag vakna ville jag bara gå och lägga mig och sova igen och aldrig mera vakna , men när jag väl kom ut så kom jag på hur trevligt det kan vara med snö , visst det är jävligt kallt , MEN det väcker väldigt mkt fina minnen , och minnena vill man aldrig bli av med , Kommer man någonsin glömma ? Jag hoppas faktsikt inte det ,




trött på att bara behöva vänta vänta vänta , ajja man får väl ta det som det är , det var ditt eget val.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards