Alla inlägg den 9 november 2007

Av Linn - 9 november 2007 22:49

Det är tragist att se sin 13 åriga vän full och helt deppig ( händer ibland att han är glad med men det är inte ofta ) varje helg , jag tycker att det ska bli bra för honom att komma bort här i från han behöver nått nytt , hur tråkigt man än tycker det är att förlora sin vän så får man tänka på vilket han mår bäst av och det är nog ändå att komma här i från. Ta hand om dig , när det nu blir, du vet om hur mkt jag älskar dig och hur jäkla mkt du betyder för mig HOPPAS jag iaf, =)




ÅHHH i morron är det stora dagen lördag den 10/11 när Lars Winnerbäck spelar i Norrköping och jag ska gå =) fan vad jag längtar och är så glad att jag ska få se den fula typen :D

Av Linn - 9 november 2007 17:01

idag hade jag och pappa ett litet "bråk" som vanligt börjar bli van vid det , men de brukar aldrig vara så känsligt som det var idag , jag och pappa började på nått sätt prata om bil olyckor , och kom helt lötsligt in på att man kan antingen krossa hela ansiktet och bryta nacken eller så dör man , och vist man kanske inte vill se sitt barn ligga där och inte kunna röra någonting det ända som lever på kroppen är huvet , men det var inte direkt dom orden jag ville höra ,

jag sa till pappa - så du skulle hellre se mig död än med bryten nacke?

och han svarar helt självklart - ja

jag förstår vad han menar men dom orden gjorde faktiskt väldigt ont , jag är väldigt känslig idag , har mens det kan bero på det men jag tror dom orden hade gjort ont även om jag inte hade mens , men kanske inte lika ont , fan vad jag tjöt , Ja jag vet att det kanske är töntigt att tjuta över det, men han behövde väl inte sagt någonting alls istället för att säga att han hellre ville se mig död.

Hur skulle ni vilja se era barn ? döda eller med bryten nacke ( vilket innebär att man är förlamad från huvet och ner , man vet inte så mkt vad som händer och sker) ?


för mig känns det som att jag inte skulle vilja att något av det hände , och jag skulle absolut inte berätta för mina barn att jag hellre ville se dom döda än vid halvt liv.

Av Linn - 9 november 2007 15:46

ännu en dag, fast idag är det iaf fredag, det känns som en dag som man bara skulle vilja sova bort , urch vilken dag,jag gick nog och la mig lite försent igår , :O så har vartit väldigt trött idag , sen hade vi bara 2 lektioner i skolan sluta vid 12 gick hem och la mig till halv  2 vakna såg på nya tider och sov vidare så nu har jag precis vaknat igen , åhh vad det är skönt att sova , regnet bara öser ner utanför ingen lust att gå ut alls idag , men det måste man väl antar jag ,

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards