Alla inlägg den 8 november 2007

Av Linn - 8 november 2007 17:34

Idag har det vartit en väldigt regnig dag , det har regnat delar av hela dagen, det är väl inte det trevligaste vädret kanske , BLÄÄ :O Nyss när jag va ute och rökte så såg jag att det låg maskar överallt , finns det nått äckligare djur än maskar? :O Dom kommer fan ta över världen om det ska fortsätta att regna.  dom ligger ju i varenda vattenpöl , BLÄ !!! URSCH !! URK !!! :D


Idag är det torsdag iaf , fick gå tidigare för att åka in till stan med pappa och gå på möte , och det gick faktiskt bra . Sen i morron är det Freda och förhoppningsvis kommer vi sluta redan klockan 12 men 1 kommer vi alf sluta , SKÖNT !!! Sen så är det lördag och det innebär LARS WINENRBÄCK !! fan vad jag längtar det är inte klokt att man kan längta så mkt efter 1 konsert :O men ja han är underbar och jag ska njuta av varje hundradels sekund på Lars =)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards