Alla inlägg den 29 november 2007

Av Linn - 29 november 2007 17:26

Jag har värdens bästa stora syster , Hon finns alltid här för mig och hon ska bara veta hur mkt det betyder för mig <3. När man har en så bra syster som jag har så ska man hålla hårt om den, för det är inte alla människor som är som min syster , hon är unik och väldigt underbar. Hon är lättsam sak och man behöver inte oroa sig för vad man säger för jag vet att hon älskar mig vad jag än gör / gjort. Jag ÄLSKAR henne , tack för att jag har dig (L)

  


Idag har Alexandar försökt lära mig serbiska och jag måste ju säga att jag faktiskt kan lite gran ..

cao ja se zovem linn betyder hej jag heter Linn

ka ka kosi betyder Hur mår du ?

drobo eller nått sånt betyder bra

och sen Dulpi eller nått i den stilen betyder trög ,

kunde mera när jag var i skolan men har glömt massa , men i morron ska jag lära mig mera =)) har jag nått att göra när jag är i skolan lixom kan inte bli mkt bättre.



Jag måste ju iaf säga att jag mår lite bättre idag iaf , fast jag är ganska trött och lite små tjurig men det går nog över för samtidigt är jag ganska glad , :D



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards