Alla inlägg under januari 2009

Av Linn - 24 januari 2009 22:08


Här är min systers älskade son. Jag är stolt över att vara hans moster.

Finns det någon gulligare lixom? Han är ju bara för underbart gullig lixom.

=)


Nej nu ska jag fortsätta att titta på filmen som går på 4:an. Ha det bra alla.

Hejs.

Av Linn - 24 januari 2009 08:19

Igår klockan 18.30 den 23/1 - 09 så föddes äntligen lilla pyret.

Och jag kan inte beskriva hur söt han är på kortet vi fick på honom.

Idag klockan 10.00 så ska vi självklart åka upp till stockholm och titta på den söta och underbaraste bebisen som finns.


Hejs.  

Av Linn - 23 januari 2009 15:27

Åh min syster är nu på bb....

Jag har inte kunnat tänka på något annat på hela dagen.

Hon ringde i morse och berätta att hon hade värkar och sen nu är hon på bb och snart är jag moster.

Jag är lycklig nervös och jag vet inte allt som jag är.

Jag är snart moster. Troligen redan ikväll vilket innebär att jag kommer att vara moster innan månaden slut. åh äntligen kommer lille pyret ut som jag har längtat.

Nej ursch jag kan inte ens skriva jag skakar som en liten fisk.

Hejs.

Av Linn - 22 januari 2009 16:47

ojojoj, sen jag kom hem idag tills nu har jag suttit och ringt runt till en massa olika ställen och sökt sommarjobb. Jag är duktig!

På ett ställe lät det nästan lovande att jag skulle få något jobb, men man kan aldrig vara säker. Men hoppas det kan man alltid.

Dom ska iaf ringa mig i nästa vecka efter att dom har haft sitt möte och berätta om jag får det eller inte.

 Hoppas hoppas hoppas! Jag vill verkligen ha det jobbet, det är det jag helst vill ha av alla 20 ställen jag har sökt på.

Så håll tummarna för mig nu! =D


Nej nu ska jag börja skicka över lite saker som jag behöver i mogon, jag har mycket saker att skriva ut nu minsan. Cv:n och andra arbeten med faktiskt :P

Jaja men nu börjar även denna vecka bli lite ljusare känner jag.


Hejs.

Av Linn - 22 januari 2009 11:54

Den här veckan har varit så himla tråkig, i måndags så var jag i skolan sen gick jag hem och la mig typ. var inte på humör för någonting. I tisdags likaså förutom att sofia kom förbi i typ en kvart och låna cigg, ja och sen igår var jag hemma från skolan sen var jag och mamma på biblioteker och så, och idag har jag varit i skolan i 3 timmar, och nu hemma utan någonting att göra, sen vet jag inte ifall jag ska träffa sofia idag heller, eftersom hon har prov i morgon så måste hon plugga och sådär och då kanske det inte är någon mening med att jag går dit. Tråkig vecka.  

I morgon ska jag väl kanske träffa sofia om hon inte ska göra något annat :P och på söndag ska jag och mamma in till stan iaf, vi får se om Sofia ska följa med, men annars ska jag och mamma in iaf, då händer det iaf någonting under denna veckan. det kan fan behövas.


Oj vilken jätte lång dag det är på torsdagar i skolan alltså , 8-11 går jag, nästan tönitgt att man ens ska behöva gå till skolan när man bara har en lektion lixom :P

Sen efter det följde jag med Linda till bibblan, för hon skulle leta reda på lite böcker om hennes sjukdom som hon ska göra ett arbete om. Och jag hittade två böcker till så nu har jag 8 böcker att ta fakta om autism ur.

Jag har redan fått ihop ett hur stort arbete som helst. Arbetet ligger nu på 9 sider data skrivet, och mer lär det bli eftersom jag har 6 böcker kvar att läsa. :P


Jag mår mycket bättre nu, känner mig lite gladare och lite positivare förutom det att min vecka har varit extremt tråkig så mår jag bra.


Hoppas Josefines bebis föds snart, jag längtar otoroligt mycket tills jag få se och hålla i honom. :)


Nej nu ska jag ta någonting att äta jag är jätte hungrig och sen ska jag fösöka få tag på Anik som jag ska söka sommarjobb hos :P

Hejs.

Av Linn - 21 januari 2009 09:38

Idag är jag hemma från skolan, och det är faktiskt riktigt skönt.

Inte för jag vet vad jag ska göra hela dagen. titta på tv och vila kanske?

Det kanske är precis vad jag behöver idag.

En hej jag gör ingenting jag är ansvarslös dag.

I helgen ska jag troligen jobba fick jag reda på igår,

det låter ju verkligen jätte kul.

Men men pengarna behöver jag ju iaf.




Nej nu orkar jag inte skriva mer. Är ju trotts allt nyvaken.

Hejs.

Av Linn - 19 januari 2009 21:19

jag känner mig ful och äcklig. jag är tjock jag har kort hår som en kille, jag skulle inte kunna bli mycket fulare och äckligare än jag jag är just nu.

Jag är så trött på att känna så här.

Jag förstår inte hur man kan känna sig så ful.

Men jag tänker inte ge upp vikten ändå jag vill verkligen lyckas den här gången.

Jag ska inte vara stor som ett berg i sommar,

den här sommaren ska jag kunna bada utan att skämas ögonen ur mig.

JAG SKA DET !!!


Men hur ska jag kunna göra det när det ända jag vill är att tröst äta?

Ursch jag orkar inte mer.
Kan jag inte bara få bli på det sättet jag vill och det nu.


Av Linn - 19 januari 2009 18:56

Ursch vad jag fryser, känns som om jag har legat ute i snön hela dagen eller nått. Fast jag knappt har varit ute idag.

Jag är kall, trött och har en massa känslor inom mig.

Jag vill bara skrika ut alla känslor som jag har inom mig just nu,

det skulle vara skönt.

Om man kunde få vara helt utan känslor i en timma eller två.
Vad skönt det skulle vara.


Nej jag funderar på att gå in och sätta mig i duschen och få lite värme.

Raka benen och göra ansiktsmask kanske kan muntra upp mig lite?

Göra sig iordning lite eller så.

Men först ska jag nog ringa mamma och prata lite, jag tror att både hon och jag behöver det.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards