Alla inlägg den 5 juli 2010

mys

Av Linn - 5 juli 2010 21:07

Nu har jag varit med Sofia en stund.

Vi åkte till vinbjörnsparken och satt där och tog oss en glass.

Väldigt mysigt måste jag säga.

Vi satt där och pratade om jobb och om sommaren, och vad den har att ge.

Vad vi längtar efter, hon längtar efter hösten om hon kommer in i skolan i Örebro. Vilket jag mycket väl kan förstå att hon gör.

Själv längtar jag för första året i mitt liv tills vintern och snön, för det innebär att jag kommer att få hit min älskade Jens på heltid. ^^

Längtar efter att få leta lägenhet och inreda och självklart att få vara med honom hela tiden..


På tal om honom så har han och jag vart tillsammans ännu ett år på Söndag. Helt sjukt!

För er som inte riktigt fattar det där, så var vi tillsammans ett år och sen gjorde vi slut ett år och nu är det ännu ett år.

Så ja egentligen har vi vart tillsammans 2 år, fast dock inte i sträck.

Jaja, hur som helst. Men underbart är det iaf.


Jaja, nu ska jag ta och titta lite på the mentalist, eftersom jag somnade i det avsnittet igår.

Hejs.


Av Linn - 5 juli 2010 17:16

Här sitter jag och svettas. Ja det är riktigt varmt må jag säga.

Man ska väl iofs inte klaga när det väl blir lite värme, men jävlar vad värme det kom, nästan lite väl mycket va?

Jag gillar mer när man trappar upp långsamt med temperaturen.

Nu tänker väl alla att man ska ligga på en strand sola, bada och njuta.

Och det skulle jag mycket väl ha velat göra, men vi är väl lite för blyga för det.


Jaja, här sitter jag iaf, väntar på att maten ska bli färdig. Men det lär väl dock ta en stund skulle jag tro. Jag är hur hungrig som helst.

Kanske ska träffa Sofia en stund sen, men är tveksam på om hon verkligen orkar det, det lät inte sådär jätte piggt med henne.


Jag har pratat med min helt sjukt söta bror idag. Han är på Öland nu. Han bara lämnar mig för att göra saker med familjen hela tiden. Så nu är han på Öland med mamma och dom tills på Söndag. Då ni!! Jägarns vad vi ska mysa!!!

Sen åker han utomlands med pappa på Torsdagen där och är borta jätte länge. Hur ska jag överleva´? Jag vill också göra saker med min bror!!!


Nej nu ska jag sluta skriva och gå ut och ta en cigg, kanske om jag orkar!

Jag har ont i huvudet så jag skulle kunna dö, det kanske är kvavt eller nått idag?


Hejs.

Av Linn - 5 juli 2010 08:36

I onsdags morgon packade jag och Sofia ihop alla grejer och satte oss i bilen och åkte till Borlänge.


Det här året har lätt vart det näst bästa året, för ingenting slår ju det första året när man var där. Då var allt så roligt och spännande.
Men iår, ja. Det var kanon.

Helt klart!


Det ända jag kan tycka var lite synd ja det är nog att det var lite väl varmt de två sista dagarna. Man orkar ju knappt leva i denna värme.

Men värmen är inget man kan styra så jag är nöjd ändå.


Nej nu ska jag faktiskt sätta lite fart, somnade klockan 16 igår och sov till typ 20.30 då jag gick upp och la mig och sen har jag sovigt från 21-08.

Det behövdes.

Så nu blire att duscha och greja, sen ska jag iväg och köpa presenter till min bästaa vän som fyller år på Lördag. =)


Hejs,


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards