Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Linn - 27 juli 2010 20:07

Jag var inne på blocket nyss och kollade på personer som ville köpa bilar.

Hittade en anons från en kille som ville köpa bilar från 92 och uppåt. Så jag ringde, vill ju inget hellre än att bli av med min bil lixom.  Här kommer vårt samtal. :O

Han- vad har du för modell?

Jag- En opel astra 92,

Han- vart bor du?

Jag- Finspång

Han- Det var lite för gammal för mig, mendu låter inte så gammal, hur gammal är du?

Jag- Nej, jag är 19, (lite pinsamt tyckte jag att det var)

Han- Jaha, ja men då är inte du för gammal! Men du har väl pojkvän antar jag?

(redan där ville jag lägga på, men det vågade jag inte)

Jag- Ja det har jag.

Han- Okej, du har inte lust att gå på en dejt?

Jag- Ähh, nej.

Han- Nehe. Du låter sexig på rösten är du det?

Jag- Mmmm Oja!

Han- säkert att du inte vill gå på dejt?

Jag- Jag måste nog lägga på nu.


Skit läskigt!!!!!!!!!!!!!!!!

Ringde inte ens från dolt nummer, hjälp!

Nej, sånt där är inte kul bara läskigt!

Av Linn - 27 juli 2010 06:04

Ja, här sitter jag på morgonkvisten och är lite trötter.

Snart ska man iväg till jobbet och arbeta och vara duktig och flitig.

Idag kommer min mamma hem och jag säger bara "tack gode gud för det"

Det blir lite väl mycket att ta hand om alla djuren här hemma plus att åka till mamma och ta hand om musse och sen som toppen på it, jobba.

Nej fy!

Skönt att det är över.


Så idag när hon kommer hem, ska jag få mat! Mumma. Får väl se vad det blir för gott.


I morgon efter jobbet ska jag och sofia åka till Norrköping och förhoppningsvis handla lite kläder och grejer.
Kina mat är iaf 100 % säkert att det blir. Mumma, längtar!

Jag längtar.


Men mest av allt längtar jag tills på Fredag för då är jag ledig! HELA dagen! Gud så underbart! Jobbar dock hela helgen och enbart delade pass. Stakars Jens som ska komma hit då. Men han får ta hand om hemmet så jobbar jag.
Det låter ganska bra det med måste jag säga!


Nej men nu ska jag sluta skriva här, för nu måste jag snart gå ut till lilla rödingen ute på parkeringen och köra till jobbet.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards