Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Linn - 19 juli 2010 16:13

Snart kommer min mamma hit på besök eller ja hon kommer vid 17,00.
Då ska vi äta lite sil och potatis, mumma.

Sen ska hon även hjälpa mig att ta hundarna ut på en promenad, en lite längre runda blir det nog.

Det är skönt att få lite hjälp med hundarna, det är svårare och jobbigare än vad man tror att ta ut dom helt själv.


Sen när vi har gjort det ska jag lägga mig på soffan och vila en stund förhoppningsvis kanske sova en stund med. Men jam vi får väl se.

Kan vara skönt om man har sovigt lite innan man ska till jobbet och vara vaken hela natten.


Jaja, nu ska jag strax sätta på potatisen.

Hejs.


Av Linn - 19 juli 2010 12:18

Nu har jag och Jens börjat planera riktigt ordentligt.
Det är mycket saker att tänka på, men till att börja med så har vi gjort en stor lista på över 91 saker som vi kommer att behöva köpa tills vi flyttar ihop. Men då är precis ALLT med på den listan, så som äggklocka lixom.

Och nu har vi bestämt att i slutet av Augusti ska vi åka till Ullared och handla allt det som vi kan komma över från våran lista.

Ja, och dyrt lär det bli.
Nu är det bara att börja spara..

Jag har ju inte kunnat spara sådär jätte mycket pengar ännu, eftersom jag har haft mycket nu med student och bilköp och allt vad det är.

Men sen nu har jag ju jobbat en hel del så lite kommer jag faktiskt att kunna spara.


Jaja, nu ska jag faktiskt ta och göra iordning lite frukost.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards