Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Linn - 18 juli 2010 23:25

Ursch vad jag är ensam hemma.

Det är jag och mina två små hundar här hemma, det är väldigt tyst må jag säga.

Kan inte påstå att jag njuter av att de är så tyst och så.

Nej!! Jag föredrar lite ljud och liv omkring mig.

Det blir så väldigt ensamt!

Jag känner mig typ övergiven här hemma.

Ja, men det finns inte mycket att göra åt saken.


Tänk om jag inte hade Jens och skulle flytta hemmifrån själv, haha. Det skulle ju aldrig fungera. Ursch vad tyst och tråkigt.

Illa, jag är lite skumm jag!!


Just nu tittar jag på programmet på ettan "Hemma hos Timo" riktigt kanon bra.

De håller på och lagar mat och grejar nu..

Undra vad jag själv ska laga för mat i morgon.. hm! Någon som har ett tipps kanske?


Nej, om jag skulle ta och sova kanske. Här verkar de inte bli mer liv och rörelse. Funderar på om jag skulle somna till en film kanske. Så behöver de inte bli riktigt lika tyst.

Fast då kommer vi till det jobbiga, vilken film ska man somna till då?
Jaja, jag kommer kanske på någon eller så struntar jag i't.


Hejs.



Av Linn - 18 juli 2010 18:35

Den här helgen har jag haft det riktigt bra och mysigt.

Jens kom hit i Fredags och jag jobbade till 21, så när jag kom hem hit höll han och Sofia på och lagade mat, det blev grillat och potatis. MUMMA !


Igår så jobbade jag från 06,45-15 och när jag kom hem åkte jag och jens och handlade hem lite grejer som vi behövde. Vi gjorde oss paj och vanlijsås till middag, nyttigt värre.

Sen blev det bannan med choklad med, riktigt mumma.
Vid 19,20 ringde Lena från jobbet så då fick jag åka tillbaka dit och jobba till 21.15.  Sen när jag kom hem satte jag och Jens oss framför tv:n och tittade på film och hade det mysigt.


Idag har vi haft oss en riktigt slappar dag, vi har mest tagit det lungt. Vi grillade lite här förut innan han skulle åka hem, och var ute en långprommenad med hundarna.


Pratade nydligen med pappa och Max, dom hade det bra och om 10 mil så var dom framme i Paris! Mysigt för dom. Jag är skapligt avundssjuk. Saknar dom gör jag med.


Ikväll ska jag bara ta det lungt, när man för en gångs skull är ledig så ska det kännas med. Så ikväll ska jag bara vara hemma och mysa framför tv:n med hundarna.


I morgon och på Tisdag  jobbar jag natt, åh puh så jobbigt! Men men, de ska väl gå bra de med. Det är ganska skönt på ett sätt med, dagarna går lite snabbare eftersom man sover bort dom. Så man får se de positiva i det hela.


Längtar tills nästa helg för då ska jag och Sofia ha myshelg. Länge sen hon och jag gjorde någonting ensamma bara hon och jag. Ja, förutom peace and love. Så nästa helg blir det en Linn och Sofia helg.

Behöver några sådana dagar nu innan hon flyttar, så jag klarar mig sen =)


Nej nu ska jag sätta mig och sortera bland mina papper, så man får lite ordning och reda bland grejerna.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards