Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Linn - 30 juli 2010 09:40

Idag var det Fredag då, vad skönt! Det hade dock varit 100 gånger skönare om man var ledig i helgen, men icke sa nicke jag jobbar hela helgen.

Men men, det är bara att ligga i. Snart är man ju trotts allt utan jobb. =(

Ursch, vill inte sluta jobba, älskar att jobba även fast det är sjukt jobbigt!


Jaja, idag på min enda lediga dag på hela vecka så har jag lite att stå i faktiskt. Här ska städas och plockas iordning och inhandlas mat. Sånt där som man måste göra innan pappa och max kommer hem igen.
Lite illa om det ser ut som att någon uteliggare har bott här hemma kanske.

Men ja, så idag ska jag då ligga i ska jag säga er.


Sen ska jag faktiskt hinna med att se ett av mina program på tv med hade jag tänkt mig. Det ska bli mysigt tycker jag.


Nej nu ska jag sluta skriva och börja städa, Annars blir väl inte det gjort idag heller skulle jag tro. Så dags att börja.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards