Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Linn - 8 juli 2010 14:25

Idag började jag jobba klockan 7.

Oh från 7-13 har det bara vart full fart, och jag har jobbat med en person som verkligen inte gillar mig heller.

Ursch, jag har minsann otur.

Trodde jag skulle bryta ihop på jobbet, först och främst  för att jag var trött och jobbade  med henne som inte gillar mig för fem öre, och sen jätte stressig morgon plus att jag har skavsår på 4 ställen på båda fötterna. Jippie, vilken tur jag har.

Nej det var inte alls roliigt.


Nu sitter jag i soffan hemma hos Musse, har nydligen duschat, så nu känner jag mig inte riktigt lika äcklig iaf.

Ska snart hem till pappa och tvätta lite kläder för hand, som jag hoppas ska hinna torka tills i morgon.

Sen kanske jag och pappa ska iväg och panta, och handla lite med, får se hur det blir. Både pappa och jag är trötta idag så..


Annars blir det att grilla ikväll och sen lägga sig riktiigt tidigt. Jag riktigt längtar.

I morgon är det Fredag och jag börjar kvart i 7 till 2, sen kommer min älskade pojkvän till mig och stannar till Månadg, mysiigt.


Nej nu ska jag sluta skriva och plocka ihop mina saker och åka hem till pappan min.

Hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards