Alla inlägg den 6 juli 2010

hmm

Av Linn - 6 juli 2010 15:37

Det blev inte att träffa Alex idag, det var lite synd faktiskt.
Men han var tvungen att göra iordning inför hans resa.

Så nu har jag bara suttit hemma hela dagen.

Har tittat lite på tv, och haft det skönt.

I morgon ska jag jobba igen, känner att det både ska bli skiönt och tråkigt.

Tråkigt eftersom man hellre är hemma.

Men skönt, för då går dagarna snabbare plus att jag längtar efter pengarna.

Sen blir man så rastlös av att bara vara hemma hela dagarna. När man ändå inte har någon att umgås med, för alla andra jobbar.

Tycker dom kunde gjort mitt och Sofias schema likadant, så vi var lediga samma dagar, det hade vart toppen bra ju.


Nej nu ska jag prata lite med pappsen.

Hejs.

Av Linn - 6 juli 2010 11:58

Efter min dröm var jag bara tvungen att ringa runt till komvux och grejer på lite ställen här omkring.

Så nu har jag pratat med komvux i Norrköping, och hon sa att de hade en ny intagning där i Januari, då tänkte jag ta och söka dit, för det lät inte helt omöjligt ändå. Får dock inte glömma att skicka in papper runtomkring i Finspång med. Annars får man inte söka i Norrköping.

Men jag ska söka i Finspång också och hoppas på att de vill ta emot mig här, skulle vara så mycket bättre, men det visar sig väl. Jag ger inte upp hoppet iaf.

Men det börjar kännas i magen att  man inte riktigt vet vad man kommer att göra i höst, det skrämmer mig lite måste jag säga.

Tänk om jag sitter här hemma utan både jobb och skola, hjälp. Då lär jag ju få panik!

Jaja, det är sånt som visar sig!


Nu ska jag mysa lite mer med Musse här innan jag ska lämna honom och åka hem till pappa, för min parkeringstid tar snart slut här.

Mamma glömde ju ge mig hennes parkeringslapp, så det blir lite dyrt.
Men man behöver ju dock inte ta bilen men, det är skönast så!


Hejs.

Av Linn - 6 juli 2010 10:32

Ursch vad jag känner mig seg. Det är väl så man blir om man har vart ledig i över en vecka. Känns nästan som om jag har sommarlov på riktigt trotts att jag börjar jobba i morgon, och då har jag en himlans massa jobb framför mig.


Jag drömmde så hämskt inatt, jag drömmde att ingen i hela Finspång/Norrköping ville ha mig som vikarie! Några sa ja, fast de ringde aldrig in mig på ett helt år. Hjälp det där gör mig nervös! Jag bara måste ha jobb när sommar perioden är slut, hur ska jag annars klara mig? Man börjar bli lite nervös för sånt där nu.


Just nu sittr jag här vid datorn och äter frukost, idag fick det bli jordgubbar med mjölk till frukost inte helt fel ska jag säga er.

Det finns ingen bättre frukost än det! Mumma.


Tänkte ta och sminka på mig lite maskara snart, Smink är fan värdelöst när det är varmt, det rinner och kladdar. Nej fy för smink! Sen ska jag åka hem till mamma och va lite med Musse en stund. Sen får vi se, jag ska ju troligen träffa Alex ett tag sen,och kanske Bella med. Trevligt, var ett tag sen jag träffade någon av dom så det ska bli skoj.

Alex bara måste man ju träffa eftersom han ska dra till Serbien med snart!



Nej nu är det väl bäst man sätterfart.
Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards